  • 41. Data: 2010-01-18 18:05:45
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Thomas" napisał

    > A tak z ciekawosci to jaki to jest "gaciowy" kolor? :P

    ; ) chodzi mi o ten przeważający błekitny metallic + malowane (?) na złoto
    alufelgi.

    > Dziwne. Widzialem wielu w Imprezach zachowujacych sie normalnie (na
    > dordze) i rownie wielu (w samochodach innych marek) zachowujacych sie w
    > taki sposob, ze napisanie o nich "dresiarsko" byloby komplementem ;-)

    Zgadza się. Tyle, że jeśli jakiś samochód wyróżnia się w szczególny sposób,
    jak właśnie blue/gold Impreza, może powstać wrażenie, że kierowcy tego auta
    są nieco inni niż reszta ; )
    Ale oczywiście zdaję sobie sprawę, że to prawdopodobnie niesprawiedliwe
    uogólnienie.
    Jak to, że wszyscy w czarnych BMW to gangsterzy lub członkowie rządu ; )))))

    adam

  • 42. Data: 2010-01-18 18:35:02
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "J-L-F" napisał

    > Byś się zdziwił...
    > Próbowałem raz przeczytać wciśnięte mi podstępem "Przebudzenie" czy
    > jakoś tak - koszmar.

    Koszmar, też tak to czuję - są granice tego, co można wyrazić słowami.

  • 43. Data: 2010-01-18 18:55:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J-L-F wrote:

    > Odezwał się ten, co to 'cierpi za miljony' i ma czelność innych ludzi
    > pouczać!
    > Już mu nie wystarcza perspektywa jednostkowa, ON przeszedł już na
    > hurt - jest to jak najbardziej adekwatne do JEGO WSPANIAŁOŚCI (czytaj:
    > rozdymanego ego).

    puknij sie w główkę.

  • 44. Data: 2010-01-18 19:56:24
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Koszmar, też tak to czuję - są granice tego, co można wyrazić słowami.
    No właśnie, a De Mello o całej reszcie właśnie milczy ;-)

    To taka duchowość dla ubogich, w dodatku w kieszonkowym wydaniu. Ale akurat
    w kwestii przerostu formu (tu: etykiety) nad treścią, akurat się z nim
    zgadzam.

    --
    Yogi(n)

  • 45. Data: 2010-01-18 20:10:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Aaaa to teraz Impreza jest dresiarska, czy tylko sam filmik jest
    > dresiarski, a Impeza juz nie? Bo nie wiem, czy juz mam po dres isc do

    Idź, idź po dres.

    Ja mam EVO ;-)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    No prawie, trochę mu brakuje od EVO, ale wygląda jak EVO ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 46. Data: 2010-01-18 22:14:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Yogi(n) wrote:
> [...]
    > .
    > .
    > No prawie, trochę mu brakuje od EVO, ale wygląda jak EVO ;-)

    a świeci sie czy nie?

  • 47. Data: 2010-01-18 23:04:10
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 18 of Jan 2010 18:18, J-L-F wrote:

    > Takie sobie blebleble, ciekawe, kogo to bierze?

    Jest tam sporo poukładanych słów, czasem bardzo zgrabnie.
    Przeszedłeś obok (przeczytałeś?) zrobiłeś nań kupę (bleble)
    i teraz przed nami się tym chwalisz. Czekasz na oklaski?

    PS
    A co to znaczy, że ma kogoś brać? I co ma brać?

    --
    nb

  • 48. Data: 2010-01-18 23:08:49
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 18 of Jan 2010 16:45, Marek Dyjor wrote:

    jest-tak.html

    > boże co kretynizm...
    >
    > schodzimy już całkiem na psy, skoro potrafimy zrobić z głupoty taka
    > aferę.

    Schodzicie, schodzicie...

    > Chyba my POLACY mamy coś z głową że musimy sie wciąż kłócić jak
    > przekupy.

    Zgadza się. Wy Polacy macie źle z głową. Natomiast my Polacy - nie.

    --
    nb

  • 49. Data: 2010-01-18 23:51:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > a świeci sie czy nie?

    Świeci się i nie - na zakrętach, przy zmianie pasa, a szczególnie
    intensywnie po włączeniu awaryjnych....

    --
    Yogi(n)

  • 50. Data: 2010-01-18 23:58:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "J-L-F" napisał

> [...]
    > Już mu nie wystarcza perspektywa jednostkowa, ON przeszedł już na hurt -
    > jest to jak najbardziej adekwatne do JEGO WSPANIAŁOŚCI (czytaj:

    Czekaj, czekaj...
    To nie jest takie głupie, dorzućmy mu jeszcze parę przywar narodowych,
    czerwoną wstążkę i sznurek.
    Potem jeszcze trzeba znaleźć kogoś kto z nim pójdzie na jakąś pustynię i
    znajdzie urwisko - w Dolinie Będkowskiej na bank coś przypasuje - i fruuu.
    Do jesieni jeszcze parę miesięcy zostało więc bez pośpiechu ; ))))))))))))

    Sorry Marek, nie mogłem się powstrzymać ; )

    adam