  • 51. Data: 2010-01-19 00:30:37
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > A to "zajebistych" to musi byc? Musisz kontrastowac piekne, naturalne obrazy
    > z jezykiem dresow spod bloku?

    Jakich dresów ? A Mam Talent nie oglądał ? Tam i Wojewódzki i Chylińska
    a nawet Foremniakowa używała powyższego sformułowania. Nie twierdzę, że
    są to autorytety językowe ale dresami też nie są.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 52. Data: 2010-01-19 07:17:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    EMPI napisal:
    > Jakich dresów ? A Mam Talent nie oglądał ? Tam i Wojewódzki i Chylińska
    > a nawet Foremniakowa używała powyższego sformułowania. Nie twierdzę, że
    > są to autorytety językowe ale dresami też nie są.

    To JEST STYLIZACJA na dresa. Celebryci nie sa zadnymi autorytetami.
    Usilnie chca byc znani... z tego ze sa znani. Zrobia cokolwiek,
    aby tylko o nich mowiono. U Chylinskiej to naturalny rynsztok
    od poczatku, pozal sie Boze, kariery. U Wojewodzkiego to stylizacja
    i robienie wokol siebie szumu, tak jak to robil kilkanascie lat temu Cejrowski.
    Foremniak? Okres przejsciowy?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 53. Data: 2010-01-19 08:21:54
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > To JEST STYLIZACJA na dresa. Celebryci nie sa zadnymi autorytetami.

    No dobra, ale są jeszcze ludzie, którzy pilnują programu i robią "piiii"
    w takich sytuacjach. Skoro więc w programie, który oglądają także dzieci
    w porze popołudniowej (mówię o powtórce - nie na żywo), tego słowa się
    nie cenzuruje, może to świadczyć, że nie należy ono do grupy
    niecenzuralnych czy wulgarnych (ktoś w wątku nawet zauważył, ze w SJP
    nie ma przypisu wulg). Tym bardziej że jego znaczenie jest pozytywne ,
    oznaczające podziw. Owszem, skłania wyrazu wykazuje pochodzenie
    wulgarne, tym nie mniej uważam, że poprzez znaczenie (oznaczające
    zachwyt) wulgarność tej nowej formy wyrazowej wyraźnie osłabła ( o ile
    nie zniknęła). Czy w ogóle istnieje inne słowo uważane za wulgarne,
    które ma znaczenie wyłącznie pozytywne ?

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 54. Data: 2010-01-19 08:35:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > w takich sytuacjach. Skoro więc w programie, który oglądają także dzieci
    > w porze popołudniowej (mówię o powtórce - nie na żywo), tego słowa się

    Tylko o postepujacym upadku obyczajow.

    To, ze ktos w TV wypnie gola dupe, nie jest wystarczajacym powodem
    zeby tak publicznie robic.

  • 55. Data: 2010-01-19 08:38:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b549a3c$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Thomas" napisał
    > Impreza ?
    > Powiem tak - jak widzę na drodzę Imprezę to baczę nią szczególnie.
    > Odkąd za Kielcami jadącą z przeciwka zarzuciło i mało nie wylądowała mi
    > na pasie. Składowa prędkości byłaby taka, że bez specjalisty nie dało
    > by się rozpoznać marek. Pomijając gaciowy kolor, którym malują każdą i
    > "złote" aluski.
    > To nie jedno zdarzenie - w zasadzie mogę ze 100% pewnością stwierdzić, że
    > _nigdy_ jeszcze nie widziałem aby kierowca Imprezy zachowywał się na
    > drodze w normalny (bezpieczny) sposób.

    Mam podobne wrazenie.

  • 56. Data: 2010-01-19 09:15:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > To, ze ktos w TV wypnie gola dupe, nie jest wystarczajacym powodem
    > zeby tak publicznie robic.

    jak to zostanie przyjete to zalezy od d...

    tez jestem przeciw pokazywaniu nieksztaltnych, zaltluszczonych.

  • 57. Data: 2010-01-19 09:25:08
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    EMPI wrote:
    > nie zniknęła). Czy w ogóle istnieje inne słowo uważane za wulgarne,
    > które ma znaczenie wyłącznie pozytywne ?

    Wykurwisty :)

  • 58. Data: 2010-01-19 13:22:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Jan., 10:15, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > jak to zostanie przyjete to zalezy od  d...
    >
    > tez jestem przeciw pokazywaniu nieksztaltnych,  zaltluszczonych.

    o jak np takich

    http://sport.wp.pl/kat,109318,title,Wypiela-sie-i-Ko
    mbinezon-nie-wytrzymal,wid,11870844,wiadomosc.html

  • 59. Data: 2010-01-19 14:18:29
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    Roger from Cracow pisze:

    > Dla osób mdlejących na widok slowa "za...ty", ktore chca
    > jednak rzucic okiem na zdjecia bezposredni link:
    > http://www.studio-roger.pl/blog/_foto/bedkowice/bedk
    owice.html

    To na "z" to faktycznie nieszczególne słowo, można było użyć tego już tu
    przytoczonego na "k", brzmiałoby to znacznie lepiej

    ;)
    (chociaż całkiem poważnie piszę)

    --
    Ziemo

  • 60. Data: 2010-01-19 17:32:36
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    nb pisze:

    > Jest tam sporo poukładanych słów, czasem bardzo zgrabnie.
    > Przeszedłeś obok (przeczytałeś?) zrobiłeś nań kupę (bleble)
    > i teraz przed nami się tym chwalisz. Czekasz na oklaski?
    > A co to znaczy, że ma kogoś brać? I co ma brać?

    Kiedyś jakiś człowiek przyszedł do mistrza Zen i odbył się między nimi
    taki dialog:

    - Mistrzu, proszę, powiedz mi jakąś prawdę, ale taką najcenniejszą i
    najważniejszą, jaką znasz?

    - Uwaga - odpowiedział Mistrz, nie odrywając się od kreślenia laską po
    piasku.

    - Uwaga, tylko tyle, Mistrzu, co znaczy ta 'uwaga'? - wybełkotał
    skołowany człowieczek.

    - Uwaga znaczy uwaga - odparł Mistrz kreśląc dalej laską po piasku.

    I tu się historia kończy.
    O co tu chodzi?
    I jak to się ma do de Mello?

    - Proszę nie odpowiadać ani nie dzwonić, sami do Pana zadzwonimy!