    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A wy się podniecacie 1 szt. płonącego prontka
    Date: Tue, 20 Jun 2023 12:36:32 +0200

    Tue, 20 Jun 2023 10:33:08 +0200, r...@k...pl

    > Bardzo się moczysz produkując swoje chore wizje?

    Z pewnością nie tak bardzo jak ty gdy masz na horyzoncie wypłatę za
    powielanie bredni na temat baterii, ruski trollu.

    > Moja bateria ma już chyba ze 3 lata, gamoniu, więc strzelaj dalej :D

    Niemożliwe, przecież baterie padają najdalej po 3 latach w samochodach
    elektrycznych, a ty masz w swoim śmierdziofonie baterię, do której minerały
    wydobywają biedne dzieci w afryce, działającą 3 lata? Skup się i przestań
    strzelać sobie w kolana, bo nie będzie wypłaty, ruski trollu.

    > Co ma bateryjka w zabawce do płonącego TIR-a,

    Jeszcze idiotę udajesz? Przecież sam napisałeś co to ma do siebie.
    To u ciebie chroniczne czy w nakazach z kremla tak ci kazali?

    > to tylko kacapski troll Myjk rondoprostowacz wie :D

    Idioto, rondoprostowacz to akurat taki pajac co twierdzi że obwiednia ronda
    jest odrębną drogą i na każdym zjeździe ze ronda jest skręt w prawo. Ja
    twierdzę wprost przeciwnie, ruski bocie.

    --
    Pozdor
    Myjk