  • 1. Data: 2023-06-19 18:30:38
    Temat: A wy się podniecacie 1 szt. płonącego prontka
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Hurtowo to wygląda tak :D

    https://autokult.pl/gigantyczny-pozar-ciezarowki-prz
    ewozacej-baterie-do-samochodow-elektrycznych,6909652
    217612928a

    Akcja, która zaangażowała łącznie 130 ratowników, trwała około 6 godzin. Ogień
    rozprzestrzenił się również na okoliczną roślinność. W sumie strażacy byli
    zmuszeni ugasić około 1000 metrów kwadratowych terenu. Po ugaszeniu głównego
    pożaru, ratownicy przez dłuższy czas chłodzili rozgrzane akumulatory, by
    zneutralizować dalsze zagrożenie. Woda była dowożona na miejsce cysternami,
    które kursowały w systemie wahadłowym.

  • 2. Data: 2023-06-19 22:17:00
    Temat: Re: A wy się podniecacie 1 szt. płonącego prontka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Jun 2023 18:30:38 +0200, r...@k...pl

    > Hurtowo to wygląda tak :D

    Hurtowo to ci płacą w rubelkach, radusiu.

    No to po raz kolejny przy okazji twojej sraczki na temat akumulatorów,
    garść danych, po które oczywiście jako rusko-turbański troll nie sięgniesz
    nawet jakby ci je podstawić pod nos.

    Przez ostatnie 10 lat wyprodukowano do samych tylko smartfonów i laptopów 8
    MILIARDÓW kWh baterii i to takie baterie płonęły, nie wykluczone że m.in.
    do twojego smartfonika, boś je w swoim sprzętem pełnym ładowaniem i
    głębokim rozładowaniem zajechał w niecałe 2 lata, HIPOKRYTO. Tak czy siak,
    można by za tę wartość wyprodukować 130mln samochodów elektrycznych.
    Tymczasem przez ostatnie 10 lat wyjechało ich na świat 17 mln. A gdzie
    jeszcze baterie do zabawek (dla twoich dzieci, choć mam nadzieję że się
    jednak nie rozmnażasz ruski trollu), pilotów, elektronarzędzi i dowolnych
    innych przenośnych urządzeń z których na codzień korzystasz, i które to
    baterie ku twojej uciesze właśnie spłonęły, co, radusiu?

    Już, kisiel ci się zrobił pod kopułą?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2023-06-20 10:33:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Jun 2023 22:17:00 +0200, w <19dgpp6tza4np$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Mon, 19 Jun 2023 18:30:38 +0200, r...@k...pl

    > Hurtowo to ci płacą w rubelkach, radusiu.

    Bardzo się moczysz produkując swoje chore wizje?

    > do twojego smartfonika, boś je w swoim sprzętem pełnym ładowaniem i
    > głębokim rozładowaniem zajechał w niecałe 2 lata,

    Moja bateria ma już chyba ze 3 lata, gamoniu, więc strzelaj dalej :D

    > innych przenośnych urządzeń z których na codzień korzystasz, i które to
    > baterie ku twojej uciesze właśnie spłonęły, co, radusiu?
    >
    > Już, kisiel ci się zrobił pod kopułą?

    Co ma bateryjka w zabawce do płonącego TIR-a, to tylko kacapski troll Myjk
    rondoprostowacz wie :D

  • 4. Data: 2023-06-20 10:41:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-06-2023 o 10:33, r...@k...pl pisze:

    > Co ma bateryjka w zabawce do płonącego TIR-a, to tylko kacapski troll Myjk
    > rondoprostowacz wie :D

    Wręcz przeciwnie, każdy kto nim nie jest wie.
    Gdyby nie miało to ALBO nie rozpisywałbyś się co chwilę o bev i
    bateriach, albo z równie świętą zaciekłością tępiłbyś komórki, zabawki i
    wszystko inne co od dziesiątek lat jest na baterie.

  • 5. Data: 2023-06-20 10:50:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-19 o 22:17, Myjk pisze:
    > Już, kisiel ci się zrobił pod kopułą?

    Zluzuj majty.
    Pismaki są w swoim żywiole.
    To dla twojego dobra to napisali abyś się BAŁ

    Boisz się przecież ocieplenia klimatu i jesteś gotowy się OPODATKOWAĆ by
    ktoś Ci obiecał że go nie będzie ;-)

  • 6. Data: 2023-06-20 11:15:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.06.2023 o 10:33, r...@k...pl pisze:

    > Co ma bateryjka w zabawce do płonącego TIR-a, to tylko kacapski troll Myjk
    > rondoprostowacz wie :D

    Według Myika małe bateryjki wzięte wszystkie razem, mogą podpalić Rzym
    jeszcze raz :] Zaiste, ciekawa logika :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-06-20 11:50:51
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.06.2023 o 10:41, Cavallino pisze:

> [...]
    > bateriach, albo z równie świętą zaciekłością tępiłbyś komórki, zabawki i
    > wszystko inne co od dziesiątek lat jest na baterie.

    Nie widzisz różnicy między baterią ważącą sto kilogramów od akumulatorka
    ważącego sto gram?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2023-06-20 11:51:49
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.06.2023 o 10:50, _Master_ pisze:

> [...]
    > To dla twojego dobra to napisali abyś się BAŁ
    >
    > Boisz się przecież ocieplenia klimatu i jesteś gotowy się OPODATKOWAĆ by

    Zluzuj majty durny fanboyu, to ty się tego boisz.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2023-06-20 12:30:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 20 Jun 2023 10:50:42 +0200, _Master_

    > Zluzuj majty.
    > Pismaki są w swoim żywiole.
    > To dla twojego dobra to napisali abyś się BAŁ

    Tak, a takie kacapskie debile jak ty i raduś
    to powielają -- ku chwale ojczyzny!

    > Boisz się przecież ocieplenia klimatu i jesteś gotowy się
    > OPODATKOWAĆ by ktoś Ci obiecał że go nie będzie ;-)

    No ja w przeciwieństwie do takich cepów jak ty, co razem ze swoimi idolami
    ciągną w stronę ruskiego bydła, potrafię się nawet sam we własnym zakresie
    opodatkować. Ale dla takich tępych cieciów jak ty to nie do pojęcia.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2023-06-20 12:36:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 20 Jun 2023 10:33:08 +0200, r...@k...pl

    > Bardzo się moczysz produkując swoje chore wizje?

    Z pewnością nie tak bardzo jak ty gdy masz na horyzoncie wypłatę za
    powielanie bredni na temat baterii, ruski trollu.

    > Moja bateria ma już chyba ze 3 lata, gamoniu, więc strzelaj dalej :D

    Niemożliwe, przecież baterie padają najdalej po 3 latach w samochodach
    elektrycznych, a ty masz w swoim śmierdziofonie baterię, do której minerały
    wydobywają biedne dzieci w afryce, działającą 3 lata? Skup się i przestań
    strzelać sobie w kolana, bo nie będzie wypłaty, ruski trollu.

    > Co ma bateryjka w zabawce do płonącego TIR-a,

    Jeszcze idiotę udajesz? Przecież sam napisałeś co to ma do siebie.
    To u ciebie chroniczne czy w nakazach z kremla tak ci kazali?

    > to tylko kacapski troll Myjk rondoprostowacz wie :D

    Idioto, rondoprostowacz to akurat taki pajac co twierdzi że obwiednia ronda
    jest odrębną drogą i na każdym zjeździe ze ronda jest skręt w prawo. Ja
    twierdzę wprost przeciwnie, ruski bocie.

    --
    Pozdor
    Myjk