-
11. Data: 2010-08-30 09:35:25
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
Dnia Mon, 30 Aug 2010 09:16:56 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):
>>> i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe
>>
>> A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
>> Marzy mi się coś takiego do przedzierania się w korkach.
>
> W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
> Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
> http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm
Wolne koło! Jak w trampku :-)
Wiem, że upraszczam, ale tak mi się skojarzyło :-)
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
12. Data: 2010-08-30 12:09:56
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:s...@p...homelinu
x.net...
> Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>
>>>> Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
>>>> nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.
>>>
>>> i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe
>>
>> A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
>> Marzy mi się coś takiego do przedzierania się w korkach.
>
> W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
> Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
> http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm
Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie
motocykla przy niskich prędkościach.
-
13. Data: 2010-08-30 12:11:07
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
>
> Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie
> motocykla przy niskich prędkościach.
>
Motur sobie wyreguluj :-)
--
Artur
ZZR 1200
-
14. Data: 2010-08-30 12:31:00
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5g74r$7sh$...@n...news.atman.pl...
> On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
>>
>> Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie
>> motocykla przy niskich prędkościach.
>>
> Motur sobie wyreguluj :-)
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
obrotach (rzędu 1500).
-
15. Data: 2010-08-30 12:33:31
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
>> Motur sobie wyreguluj :-)
>
> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
> obrotach (rzędu 1500).
>
Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.
--
Artur
ZZR 1200
-
16. Data: 2010-08-30 12:35:21
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: duddits <d...@N...pl>
W dniu 2010-08-30 14:31, Marcin N pisze:
> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
> obrotach (rzędu 1500).
Na którym biegu? Jak na pierwszym to u mnie też tak jest (FZ6).
Nie wiem co prawda co się kryje pod określeniem "strasznie", ale w moim
przypadku nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu.
Może wystarczy skontrolować naciąg łańcucha?
--
duddits
-
17. Data: 2010-08-30 14:16:01
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
> obrotach (rzędu 1500).
Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane. IMHO
zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi miec te
2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie, ze
przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.
--
pzdr:
Ivam
-
18. Data: 2010-08-30 14:19:41
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:
> Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
>> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
>> obrotach (rzędu 1500).
>
> Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury
lubią obroty. Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
19. Data: 2010-08-30 15:20:11
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2010-08-30 16:16, Ivam pisze:
> Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
>> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
>> obrotach (rzędu 1500).
>
> Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
> IMHO zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi
> miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie,
> ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.
>
Mialem takie objawy w KFazerze ale przy zepsutych gaznikach - sprezynki
byly nierownomiernie wyciagniete i nie otwierala sie przepustnica rowno.
Objawy - pon 3 tys szarpanie.
Wyregulowanie sprezynek pomoglo od 2 tys ciagnal - ponizej tak sobie.
Wymiana gaznikow pomogla - od 1500 spokojnie jechal :)
Norbi
BLACK XX'03
-
20. Data: 2010-08-30 17:59:04
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4c7bcc31$0$27029$6...@n...neostrad
a.pl...
> Mialem takie objawy w KFazerze
Jak litr, to sie nie liczy. 600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i
tyle.
--
pzdr:
Ivam