  • 11. Data: 2010-08-30 09:35:25
    Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 09:16:56 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
    > Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
    > http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

    Wolne koło! Jak w trampku :-)
    Wiem, że upraszczam, ale tak mi się skojarzyło :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2010-08-30 12:09:56
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
> [...]
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
    > Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:

    Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie
    motocykla przy niskich prędkościach.

  • 13. Data: 2010-08-30 12:11:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie
    > motocykla przy niskich prędkościach.

    Motur sobie wyreguluj :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-08-30 12:31:00
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Motur sobie wyreguluj :-)

    Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
    obrotach (rzędu 1500).

  • 15. Data: 2010-08-30 12:33:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
    > obrotach (rzędu 1500).

    Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
    to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-08-30 12:35:21
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-30 14:31, Marcin N pisze:
    > Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
    > obrotach (rzędu 1500).

    Na którym biegu? Jak na pierwszym to u mnie też tak jest (FZ6).

    Nie wiem co prawda co się kryje pod określeniem "strasznie", ale w moim
    przypadku nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu.

    Może wystarczy skontrolować naciąg łańcucha?

    --
    duddits

  • 17. Data: 2010-08-30 14:16:01
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
    > Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
    > obrotach (rzędu 1500).

    Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane. IMHO
    zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi miec te
    2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie, ze
    przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2010-08-30 14:19:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
    >
    > Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.

    Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury
    lubią obroty. Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
    porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.

    de Fresz

  • 19. Data: 2010-08-30 15:20:11
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-08-30 16:16, Ivam pisze:
> [...]
    > miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie,
    > ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.

    Mialem takie objawy w KFazerze ale przy zepsutych gaznikach - sprezynki
    byly nierownomiernie wyciagniete i nie otwierala sie przepustnica rowno.

    Objawy - pon 3 tys szarpanie.

    Wyregulowanie sprezynek pomoglo od 2 tys ciagnal - ponizej tak sobie.

    Wymiana gaznikow pomogla - od 1500 spokojnie jechal :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 20. Data: 2010-08-30 17:59:04
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Mialem takie objawy w KFazerze

    Jak litr, to sie nie liczy. 600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i
    tyle.

    --
    pzdr:
    Ivam