eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleA w Ducati pękają... zębatki › Re: A w Ducati pękają... zębatki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
    ews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 30 Aug 2010 17:20:11 +0200
    From: Norbi <n...@o...pl>
    Reply-To: "norbisz1 @o2.pl" <usunto>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    References: <b...@e...googlegroups.com>
    <i5fit0$v1m$1@mx1.internetia.pl> <i5fqir$m38$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <i5g72e$pnn$1@news.onet.pl> <i5g74r$7sh$2@node1.news.atman.pl>
    <i5g89u$t7p$1@news.onet.pl> <4c7bbcfa$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c7bbcfa$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4c7bcc31$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.203.155
    X-Trace: 1283181617 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27029 83.28.203.155:20152
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628295
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-30 16:16, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
    >> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
    >> obrotach (rzędu 1500).
    >
    > Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
    > IMHO zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi
    > miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie,
    > ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.
    >

    Mialem takie objawy w KFazerze ale przy zepsutych gaznikach - sprezynki
    byly nierownomiernie wyciagniete i nie otwierala sie przepustnica rowno.

    Objawy - pon 3 tys szarpanie.

    Wyregulowanie sprezynek pomoglo od 2 tys ciagnal - ponizej tak sobie.

    Wymiana gaznikow pomogla - od 1500 spokojnie jechal :)

    Norbi
    BLACK XX'03

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: