  • 1. Data: 2010-08-28 21:28:13
    Temat: Michelin Pilot Power vs. PP 2CT?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie, czy zeczywiscie michaly 2ct sa duzo trwalsze od podstawowych, tzn.
    czy na 2ct przejedzie sie np. 6 tys km wiecej przy takim samym stylu jazdy.
    Moze Ktos sprawdzal u siebie?
    Innym slowem, czy warto wydac te 200-300zl wiecej za komplet 2ct, czy to tylko
    chwyt marketingowy michalka.
    Na obecnych oponach(przod bridgestone, tyl dunlop) przejechalem ok. 12tys km i
    przod nic sie nie zuzyl(no moze z 0,5mm), a tyl o jakies 1-2mm przy moim stylu
    jazdy :)
    Glownie zalezymi na srodku opony, bo i tak opon nie zamykam.

    Dziekuje za opinie.
    Koczis
    R1-na razie zostaje :)

  • 2. Data: 2010-08-30 11:33:45
    Temat: Re: Michelin Pilot Power vs. PP 2CT?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.08.2010 Koczis <x...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam.
    >
    > Mam pytanie, czy zeczywiscie michaly 2ct sa duzo trwalsze od podstawowych, tzn.
    > czy na 2ct przejedzie sie np. 6 tys km wiecej przy takim samym stylu jazdy.

    A to nie jest tak że środek jest taki sam, a tylko boki w 2ct są miększe?

    > Moze Ktos sprawdzal u siebie?

    Niby sprawdzał, ale nie do końca.

    > Innym slowem, czy warto wydac te 200-300zl wiecej za komplet 2ct, czy to tylko
    > chwyt marketingowy michalka.

    Jeśli nie korzystasz z brzegu opony to IMHO nie warto.

    Może kup PR jeśli mają starczyć na dłużej.

    --
    kakmaratmaildotcom

  • 3. Data: 2010-08-30 14:50:48
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    kakmar pisze:

    > Może kup PR jeśli mają starczyć na dłużej.

    Zdecydowanie Pilot Road jeśli ważna jest dla Ciebie trwałość. Bez
    rezygnowania z większych przechyłów, zachowując dobrą przyczepność
    polecam także Bridgestone BT021. Pewne w prowadzeniu (stabilne) od
    samego początku i trwałe.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet