  • 1. Data: 2010-08-27 12:46:31
    Temat: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Sprzedam Suzuki GSXR1000 rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006.

    Przebieg 42 700 km. W bardzo dobrym stanie. Gotowy do sezonu w 100% (nowe
    opony przod i tyl), nowe zebatki i lancuch (DIDa), nowy olej i fitr oleju i
    powietrza. Po przegladzie. Do wymiany sa jedynie klocki hamulcowe z przodu.
    Motocykl kupiony w salonie (Profi Lodz). Regularnie serwisowany w najlepszym
    serwisie w Polsce - Profi Lodz. Pelna dokumentacja. Wydech
    yoshimura+fabryczny, zainstalowane rowniez crashpady yoshimury. Motocykl
    niekatowany. Normalnie uzywany. Cena 21 900 zl (do negocjacji). Na prm
    sprzedalem swoje 2 poprzednie motocykle (XJ600S i CBR600F4i) - ich
    wlasciciele moga zaswiadczyc, ze o swoje motocykle dbam i nie katuje -
    zreszta spora czesc prm mnie zna i tez to moze potwierdzic.

    Jesli szukasz motocykla uzywanego, ale z bezpiecznej reki, niekatowanego,
    z oryginalnym przebiegiem, to to jest ogloszenie dla Ciebie!!!

    Motocyklem tym bylem na Nordkappie i w Maroku, a wiec przebiegi
    autostradowe, bezpieczne.

    Kontakt mailowy: t...@p...fm

    Fotki:
    http://allegro.pl/suzuki-gsxr-1000-gsx-r-bdb-stan-re
    j-2006-i1206390190.html

    Pozdrawiam,
    Tomek K. (3city)
    KTM690 enduro

  • 2. Data: 2010-08-27 13:11:35
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tomek K. pisze:
    > Sprzedam Suzuki GSXR1000 rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006.
    >
    > Przebieg 42 700 km. W bardzo dobrym stanie. Gotowy do sezonu w 100%

    Aaale którego sezonu ?
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-08-27 14:04:23
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 27 Sie, 14:46, "Tomek K." <t...@p...fm> wrote:
    > Sprzedam Suzuki GSXR1000 rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006.

    Uniwersalna bestia - na tory, do lasu i do lansu ;-)

    pzdr
    WITO

  • 4. Data: 2010-08-27 14:08:44
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-27 14:46, Tomek K. pisze:
    > Fotki:
    > http://allegro.pl/[...].html

    Nie masz kobiety, prawda? ;)

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2010-08-27 14:13:40
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Nie masz kobiety, prawda? ;)

    Może jeszcze sie go spytaj czy połyka ?

    Tomek, popatrz na to z pozytywnej strony - do samego motocykla nikt sie
    nie dał rady przyczepić !

    KJ

  • 6. Data: 2010-08-27 14:15:57
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-27 16:13, KJ Siła Słów pisze:

    > Może jeszcze sie go spytaj czy połyka ?

    Masz faceta, prawda?
    Tylko homosie są tacy wrażliwi.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 7. Data: 2010-08-27 14:19:39
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 27 Sie, 16:13, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > woohoo pisze:

    > Tomek, popatrz na to z pozytywnej strony - do samego motocykla nikt sie
    > nie dał rady przyczepić !
    >
    > KJ

    No jak ktoś mógłby? Super sport w lesie zachęci bez wątpienia zarówno
    maniaków ednduro jak i tych, którzy jeżdżą po torach (nie mylić z
    torami wyścigowymi).

    pzdr

  • 8. Data: 2010-08-27 14:28:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Masz faceta, prawda?

    Mam.

    Też se powinieneś znaleźć.
    W końcu w każdym domu powinien być ktoś z jajami.

    KJ

  • 9. Data: 2010-08-27 14:43:52
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "WITO" <w...@g...com> napisał:
    >No jak ktoś mógłby? Super sport w lesie zachęci bez wątpienia zarówno
    >maniaków ednduro jak i tych, którzy jeżdżą po torach (nie mylić z
    >torami wyścigowymi).

    No i ?

    Masakra co sie dzieje z prm.
    Dla jednego sezon sie skonczyl, bo pada i nie ma temp. w przedziale 20-25 C,
    drugiemu nie odpowiadaja fotki,
    trzeciemu nie odpowiadaja tory kolejowe i las.
    Zostancie lepiej chlopcy przy swoich playstation.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    KTM690 enduro

  • 10. Data: 2010-08-27 15:02:29
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-27 16:43, Tomek K. pisze:
    > Masakra co sie dzieje z prm.

    No.
    Normalnieje.
    Wcześniej było tu kółko wzajemnej adoracji.

    > drugiemu nie odpowiadaja fotki,

    Skąd taki wniosek?
    Fotki spełniają swoją poglądową funkcję, więc są ok, przy czym mnie
    dodatkowo rozbawiły, bo sceneria jest rodem z sesji modelki-amatorki
    (kobiety). Taki sprzęt IMHO wyglądałby lepiej na jakimś nowoczesnym
    moście, przed jakimś szklano-stalowym budynkiem, albo na środku ronda,
    czy coś.

    > Zostancie lepiej chlopcy przy swoich playstation.

    Dopsz, psze Pana. :|

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"