-
21. Data: 2010-08-30 18:09:50
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: doktorski <d...@g...com>
On 29 Sie, 21:53, AZ <a...@g...com> wrote:
> Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
> nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.
Z ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten
Motorrad Werke i bierze naprawe w calosci na siebie. Ot, dbalosc o
postrzeganie marki.
Poza tym zapomniales dodac, ze to sie stalo w ferworze walki na
torze! :)
W sumie dzieki tej zebatce stanalem na pudle. Inaczej byloby czwarte
miejsce. Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i
CBR1000RR jest budujaca. :)
pzdr, dr
14/525
P.S.
To nie ja hostuje te foty...
-
22. Data: 2010-08-30 18:39:10
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Jacot <j...@m...pl>
doktorski <d...@g...com> wrote:
>Z ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten
>Motorrad Werke i bierze naprawe w calosci na siebie. Ot, dbalosc o
>postrzeganie marki.
Atam. Sa firmy ze spizu, ktorych postrzegania w szerokim kontekscie
nic nie naruszy i takie, ktorym nawet smarowanie tylka klienta 18
karatowym zlotem oprocz wazeliny postrzegania na wyzyny nie wzniesie;)
Wszelako w istocie, BMW najbardziej zaszkodzila sama sobie w oczach
potomnosci najpierw dopuszczajac do produkcji serii K a potem
udzielajac marki temu jednocylindrowemu makaronowi...
I caly wizerunek w pizdu..;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://www.stokrotka.ath.cx
-
23. Data: 2010-08-30 20:26:27
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
AZ pisze:
> On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
>>> Motur sobie wyreguluj :-)
>> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
>> obrotach (rzędu 1500).
>>
> Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
> to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.
Do tego:
- luz na łańcuchu,
- luz na lince gazu,
- luz na zabieraku (wybite gumy),
- przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
Brudne gaźniki i brak synchronizacji raczej spowodują zamulanie niż
szarpanie.
pozdr
DP
TL-S
-
24. Data: 2010-08-30 20:30:36
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
de Fresz pisze:
> On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
> said:
>
>> Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
>> wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
>>> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
>>> obrotach (rzędu 1500).
>>
>> Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
>
> Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury
> lubią obroty.
Przeciwnie, generalizując - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym
spokojniej. I na tym kończy się zależność, bo w dzisiejszych czasach za
dużo jest kombinacji z elektroniką, wykorbieniami, poprzestawianymi
zapłonami, itp.
Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
> porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.
>
Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?
pozdr
DP
TL-S
-
25. Data: 2010-08-31 06:11:25
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Seba <s...@g...pl>
Dnia Mon, 30 Aug 2010 19:59:04 +0200, Ivam napisał(a):
> 600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i
> tyle.
A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo
sobie przyspiesza i tyle.
Icomipanzrobisz ;)
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600
-
26. Data: 2010-08-31 07:58:00
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-08-30 22:30:36 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:
>>>> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
>>>> obrotach (rzędu 1500).
>>>
>>> Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
>>
>> Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury
>> lubią obroty.
>
> Przeciwnie, generalizując - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym
> spokojniej. I na tym kończy się zależność, bo w dzisiejszych czasach za
> dużo jest kombinacji z elektroniką, wykorbieniami, poprzestawianymi
> zapłonami, itp.
Moje praktyczne spostrzeżenie jest takie, że znakomita większość R4
którymi jechałem przy absurdalnie niskich obrotach lubiła se poszarpać,
a już zwłaszcza na 1., z jej natury. Ile to jest "bardzo", to każdy
pewnie uważa po swojemu.
>
> Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
>> porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.
>
> Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?
Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpią bardziej.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
27. Data: 2010-08-31 07:59:49
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:
> - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
Jak przewody WN mogą się zużyć?
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
28. Data: 2010-08-31 08:19:05
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 31 Aug 2010 09:59:49 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
>
> Jak przewody WN mogą się zużyć?
Parcieje izolacja, sniedzieja styki, lamia sie wewnatrz.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
29. Data: 2010-08-31 08:48:32
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:
>>> - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
>>
>> Jak przewody WN mogą się zużyć?
>
> Parcieje izolacja,
Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?
> sniedzieja styki,
Styki w kablu?
> lamia sie wewnatrz.
Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
trochę nie gra.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
30. Data: 2010-08-31 08:57:45
Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5ifl0$ggc$...@i...gazeta.pl...
> On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
> said:
>
>>>> - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
>>>
>>> Jak przewody WN mogą się zużyć?
>>
>> Parcieje izolacja,
>
> Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?
>
>
>> sniedzieja styki,
>
> Styki w kablu?
>
>
>> lamia sie wewnatrz.
>
> Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
> trochę nie gra.
Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500
obrotów. Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał. Zwłaszcza, że nic nie
jest zepsute.
;)