  • 21. Data: 2010-08-30 18:09:50
    Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 29 Sie, 21:53, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
    > nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.
    Z ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten
    Motorrad Werke i bierze naprawe w calosci na siebie. Ot, dbalosc o
    postrzeganie marki.

    Poza tym zapomniales dodac, ze to sie stalo w ferworze walki na
    torze! :)

    W sumie dzieki tej zebatce stanalem na pudle. Inaczej byloby czwarte
    miejsce. Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i
    CBR1000RR jest budujaca. :)

    pzdr, dr
    14/525
    P.S.
    To nie ja hostuje te foty...

  • 22. Data: 2010-08-30 18:39:10
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    doktorski <d...@g...com> wrote:

    >Z ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten
    >Motorrad Werke i bierze naprawe w calosci na siebie. Ot, dbalosc o
    >postrzeganie marki.

    Atam. Sa firmy ze spizu, ktorych postrzegania w szerokim kontekscie
    nic nie naruszy i takie, ktorym nawet smarowanie tylka klienta 18
    karatowym zlotem oprocz wazeliny postrzegania na wyzyny nie wzniesie;)
    Wszelako w istocie, BMW najbardziej zaszkodzila sama sobie w oczach
    potomnosci najpierw dopuszczajac do produkcji serii K a potem
    udzielajac marki temu jednocylindrowemu makaronowi...
    I caly wizerunek w pizdu..;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2010-08-30 20:26:27
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    AZ pisze:

    > Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
    > to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.

    Do tego:
    - luz na łańcuchu,
    - luz na lince gazu,
    - luz na zabieraku (wybite gumy),
    - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
    Brudne gaźniki i brak synchronizacji raczej spowodują zamulanie niż
    szarpanie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 24. Data: 2010-08-30 20:30:36
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury
    > lubią obroty.

    Przeciwnie, generalizując - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym
    spokojniej. I na tym kończy się zależność, bo w dzisiejszych czasach za
    dużo jest kombinacji z elektroniką, wykorbieniami, poprzestawianymi
    zapłonami, itp.

    Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
    > porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.

    Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 25. Data: 2010-08-31 06:11:25
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 19:59:04 +0200, Ivam napisał(a):

    > 600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i
    > tyle.

    A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo
    sobie przyspiesza i tyle.
    Icomipanzrobisz ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 26. Data: 2010-08-31 07:58:00
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-30 22:30:36 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:

> [...]
    > spokojniej. I na tym kończy się zależność, bo w dzisiejszych czasach za
    > dużo jest kombinacji z elektroniką, wykorbieniami, poprzestawianymi

    Moje praktyczne spostrzeżenie jest takie, że znakomita większość R4
    którymi jechałem przy absurdalnie niskich obrotach lubiła se poszarpać,
    a już zwłaszcza na 1., z jej natury. Ile to jest "bardzo", to każdy
    pewnie uważa po swojemu.

    > Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
    >
    > Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

    Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpią bardziej.

    de Fresz

  • 27. Data: 2010-08-31 07:59:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    > - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).

    Jak przewody WN mogą się zużyć?

    de Fresz

  • 28. Data: 2010-08-31 08:19:05
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 31 Aug 2010 09:59:49 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jak przewody WN mogą się zużyć?

    Parcieje izolacja, sniedzieja styki, lamia sie wewnatrz.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 29. Data: 2010-08-31 08:48:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    > Parcieje izolacja,

    Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

    > sniedzieja styki,

    Styki w kablu?

    > lamia sie wewnatrz.

    Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
    trochę nie gra.

    de Fresz

  • 30. Data: 2010-08-31 08:57:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

    > Styki w kablu?

    > Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
    > trochę nie gra.

    Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500
    obrotów. Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał. Zwłaszcza, że nic nie
    jest zepsute.

    ;)