  • Data: 2009-07-26 09:19:40
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-26 11:09:08 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Faktycznie, co za problem. Dobrze, że pod Windows nie muszę tak rzeźbić :P

    Faktycznie, dłubanie w rejestrach jest przecież takie wygodne :-P A tak
    na marginesie - na swoich komputerach jeszcze nigdy nie musiałem robić
    żadnej z powyższych rzeczy, przez ładnych pare lat. BTW, żaden Windows
    nie oprze się tak długo niefrasobliwemu użyszkodnikowi. Sprawdzone w
    praktyce.

    > Niestety wydaje się że w przypadku "mac advocacy" występują głównie iDioci
    > (w rodzaju Jana Strybyszewskiego, ale nie tylko) i fanatyczni ewangelicy. A
    > każda akcja prowojuje reakcję.

    No większości makjuzerów ciężko przejść obojętnie, jak ktoś wygaduje
    głupoty wyssane z palucha, więc jak najbardziej ma rację z tą
    akcją-reakcją.

    de Fresz