  • Data: 2009-07-26 11:00:15
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-26 11:29:15 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Rejestr jest dla tzw Power Usera. Zdarza mi się sięgnąć do jego edycji,
    > ostatni raz tak dawno że nie pamiętam już kiedy to było. To tyle w kwestii
    > twierdzeń, że jest to niezbędne.

    To dziwne, że żeby być PU, trzeba sięgać do takich sztuczek. Makowy PU
    nie musi sięgać do terminala, choć potrafi to czasem zaoszczędzić
    trochę czasu. I BTW siakoś większość znajomych miłośników systemów z
    Redmont wcześniej czy później do rejestru sięga. Ciekawe czemu?
    Tak przy okazji, może opowiesz coś o metodach naprawy zarypanej Windy,
    może pośmiejemy s^ę razem? A później jeszcze o czystej statystyce,
    czyli jak często problemy występują na każde powiedzmy 100 kompów z tym
    fantastycznym systemem?

    > Wiesz, jestem w stanie wskazać stacje windowsowe które też znakomicie
    > opierają się użytkownikom, ale czego to miałoby dowodzić?

    Każda jedna? Cieeeekaweee. Może jeszcze z prawami admina (jak to
    ustawione znakomita większość Maków)?

    > Przeczytaj głupoty jakie wypisuje Strybyszewski, zanim zaczniesz go bronić.
    > I nie odwracaj kota ogonem.

    Po pierwsze - nikogo nie bronię, polecam korepetycje z czytania ze
    zrozumieniem. Po drugie - jakie odwracanie kota ogonem? Daleko mmi do
    żarliwości jakiegokolwiek mskadwokata, ale nie lubię pozoistawiania
    niesprostowanych bzdur, niezależnie czy mowa o systemach, aparatach,
    czy czymkolwiek innym. Możesz se to nazywać sekciarstwem, mam to gdzieś.

    de Fresz