  • Data: 2009-07-26 12:46:51
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 13:58:07 +0200, de Fresz napisał(a):

    > A jak inaczej mogłeś rozwiązać te problemy? Bo cosik mi się zdaje, że
    > wielu spraw inaczej się nie da ugryźć.

    Masz rację. Zdaje ci się.

    > A jednak do rejestru sięgałeś. Po co?

    Czyściłem sobie aplikacje które uruchamiały się razem z systemem. Użycie
    rejestru było szybsze niż przeklikiwanie się przez każdą i zaznaczanie żeby
    się nie uruchamiała przy starcie i wygodniejsze niż korzystanie z msconfig.

    Nie musiałem tego robić w ten sposób, tak było mi po prostu wygodniej.

    > Niedziałającą poprawnie.

    No na takie doprecyzowanie to mogę odpowiedzieć równie precyzyjnie, że
    używam adekwatnych metod naprawy.

    > Ja już dawno doszedłem do stosownych wniosków :-P

    Na czuja, znaczy się?

    > Ja pisałem o każdym jednym Maku, z uprawnieniami admina, bo i po co
    > uprzykrzać życie użytkownikowi? Zresztą znajdziesz w Guglu bez
    > większego trudu multum problemów, jakie dotykają użytkowników bez
    > uprawnień admina, choćby z takim PSem.

    SOA#1

    > A Ty coś na poprawę koncentracji?

    Dziękuję, ale nie trzeba.

    > Nie znam gościa i szczerze mówiąc Twoje zdanie na jego temat nie
    > specjalnie mnie interesuje. Jaki to wogóle ma związek z tą dyskusją, że
    > wcinasz go po raz któryś? Odzywał się tu?

    No to łaskawie się zapoznaj z jego rzężeniami, bo jego advocacy rzutuje na
    wszystkich użytkowników maca. Będziesz wiedział przynajmniej dlaczego.
    Śmiało, google łatwo go znajdzie.

    > Jak na razie to nie potrafisz swoich opinii w żaden sposób
    > uargumentować, więc chyba po prostu zaczne je ignorować.

    Nie krępuj się, nie będziesz pierwszym makówkarzem który rakiem się wycofa
    z niewygodnej dyskusji.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer