  • Data: 2009-07-26 10:15:57
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 Jul 2009 00:24:09 +0200, de Fresz wrote:
    >Nie do końca lameriada - ludzie którzy nie chcą się babrać w bebechach
    >(softwarowych zwłaszcza), bo komputer (czy cokolwiek innego) ma działać
    >jak pralka czy mikser - po prostu. Taka od dawna była jest filozofia
    >tej firmy. Mały cytat na tę okazję:
    >I don't do .INI, .BAT, .DLL or .SYS files. I don't assign apps to files. I
    >don't configure peripherals or networks before using them. I have a computer
    >to do all that. I have a Macintosh, not a hobby.' - Fritz Anderson

    Tylko zobacz co to oznacza - masz jeden program to obrobki zdjec ?
    Bo Mac wie lepiej ktory ?

    A poza tym to jest po prostu to co mnie, powiedzmy "specjaliste IT",
    od makow odstrasza. Nie wiem co sie dzieje. Potrzebuje skopiowac swoje
    dzielo przez siec - nie wiem ktore pliki i gdzie. Kupilem sobie nowego
    Maka i chce przegrac ustawienia programow - gdzie je znalezc.
    Ustawilem sobie program swietnie pod obrobke portretow, chcialbym to
    zapamietac i moc wrocic, bo teraz bede obrabial krajobrazy - jak to
    zrobic.

    IMHO - zaawansowana praca na Macu na pewno wymaga tyle samo wiedzy.
    A Windows tez zreszta poszedl w te strone zeby w imie ulatwienia to
    wszystko utrudnic ..

    Choc musze przyznac ze Mac'iem mialem jeden kontakt przed laty, i
    wtedy musze potwierdzic - to bylo dopracowane narzedzie dla grafikow i
    pecet wtedy tego nie zapewnial, albo zapewnial za duze pieniadze plus
    duzo pracy ...

    P.S. Wirusy na Mac tez sa.

    Zapewne.

    J.