  • Data: 2009-07-26 12:53:21
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-26 14:35:51 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Ty sobie oszczędź śmieszności - bo wymyśliła to natura. Była, ośmielam się
    > twierdzić, pierwsza.

    Koniecznie musisz to śmiałe twierdzenie poprzeć jakimiś przykładami.

    > Nie muszę się bawić googlem, pamiętam tamte afery i pamiętam GUI Windows
    > przed wersją 95 będący efektem procesowania się jabłkowitych z Microsoftem.

    Doprawdy? To czemy wypisujesz głupoty o ikonie kosza, która sama w
    sobie nigdy nie była przedmiotem sporu?

    > Pamiętam też, że idea była Xeroxa, nie Apple, ale kogo by to w sumie
    > obchodziło, nie?

    I gdyby nie Jejpl, dalej by se pewnie leżało w laboratorium Xeroxa, bo
    nie był on zainteresowany umieszczeniem go w komercyjnym produkcie. A
    my byśmy może wciąż klepali w terminal.

    de Fresz