-
Data: 2009-07-25 22:24:09
Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2009-07-25 23:32:54 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:
>> Wywrócił. W 2 lata firma startująca od zera zawładneła 10% rynku
>> smartfonów (jakieś skromne blisko 4 miliony sztuk w pierwszym kwartale
>> '09). O rozpętaniu mody na interfejs dotykowy bez rysika i
>> fyfdziesięciu "inspiracjach" nie wspominając. Są jakieś inne firmy,
>> które dokonały czegoś podobnego?
>
> Ja :) Nie używam rysika od kilku lat.
Nie udała mi się ta sztuka ani z WM, ani z Symbianem baj SE - zawsze w
końcu trzeba było po niego sięgnąć, nawet przy jakichś trywialnych
czynnościach. Albo upierdliwe próbowanie utrafienia grubym paluchem
jakiegoś mikroskopijnego elementu międzymordzia, co mnie osobiście
doprawdzało do szału.
> Apel robi rzeczy fajne i niefajne zarazem, bo jego celem jest lameriada
> o szczególnym charakterze, którzy możemy w skrócie określić ''mój
> ajpod''.
Nie do końca lameriada - ludzie którzy nie chcą się babrać w bebechach
(softwarowych zwłaszcza), bo komputer (czy cokolwiek innego) ma działać
jak pralka czy mikser - po prostu. Taka od dawna była jest filozofia
tej firmy. Mały cytat na tę okazję:
I don't do .INI, .BAT, .DLL or .SYS files. I don't assign apps to files. I
don't configure peripherals or networks before using them. I have a computer
to do all that. I have a Macintosh, not a hobby.' - Fritz Anderson
> ''Mójowanie'' to charakterystyczny sposób traktowania przedmiotów,
> które niby są ekskluzywne, ale ich ilość idzie w miliony.
Od lat używam produktów tej firmy i nigdy nie widziałem u nich
pozycjonowania na "ekskluzywność". To ludzie ich tak szeregują,
zwłaszcza w biedniejszych krajach, gdzie te pare dolców ekstra robi
różnicę.
> Ludzie temu ulegający z reguły potrzebują prostego interfejsu bez
> możliwości (i potrzeb) kombinowania.
To jest właśnie piękne - nie trzeba marnować czasu i wysiłku na walkę z
obsługą, można się skupić na tym, co istotne.
> Ale nawet znajome księgowe, niespecjalnie zainteresowane
> skomplikowanymi maszynkami stwierdziły, że to tylko zabawka i wolałyby
> wm/symbiana/palma.
Znane mi księgowe nie wykorzystują możliwośc smartfonów nawet w 10%.
Najczęściej jest to dla nich zabawka o charakterze statusowym.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.09 22:29 de Fresz
- 25.07.09 22:38 de Fresz
- 26.07.09 07:27 Janko Muzykant
- 26.07.09 09:03 Andrzej Libiszewski
- 26.07.09 09:09 Andrzej Libiszewski
- 26.07.09 09:11 Andrzej Libiszewski
- 26.07.09 09:13 Andrzej Libiszewski
- 26.07.09 09:19 de Fresz
- 26.07.09 09:29 Andrzej Libiszewski
- 26.07.09 10:06 de Fresz
- 26.07.09 10:15 J.F.
- 26.07.09 10:31 Andrzej Libiszewski
- 26.07.09 10:46 de Fresz
- 26.07.09 10:55 Andrzej Libiszewski
- 26.07.09 11:00 de Fresz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?