  • Data: 2009-07-26 09:09:08
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Jul 2009 21:15:07 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Ueee, jeśli to nie hardware (a czasem nie jest łatwo dojść, że to on
    > bruździ), to w 95% przypadków wystarczy założyć nowego juzka. Czas
    > potrzebny od 5 minut do pół godziny (w zależności czy z przenoszeniem
    > preferencji ze starego (problem może zostać nierozwiązany), lub bez
    > (zabawa z ustawianiem całego softu)). Reinstalacja to całe 20 minut,
    > może zejść do paru godzin (zależy od łącza), gdy jest dużo apdejtów do
    > dociągniecia (choć w tym czasie można jak najbardziej coś robić).

    Faktycznie, co za problem. Dobrze, że pod Windows nie muszę tak rzeźbić :P

    > Podobnie jak o bardzo wielu zagorzałych przeciwnikach można powiedzieć,
    > że są bystrzy inaczej ;-)

    Niestety wydaje się że w przypadku "mac advocacy" występują głównie iDioci
    (w rodzaju Jana Strybyszewskiego, ale nie tylko) i fanatyczni ewangelicy. A
    każda akcja prowojuje reakcję.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"