-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ma8dq4$m4g$1@usenet.news.interia.pl> <ma8hbp$2q8$1@node1.news.atman.pl>
<ma8j2q$ved$1@dont-email.me> <ma8sko$c66$1@dont-email.me>
<54c7f808$0$21905$65785112@news.neostrada.pl>
<ma8u8e$j6q$1@dont-email.me>
<54c7fdf9$0$11619$65785112@news.neostrada.pl>
<ma8uuu$m94$1@dont-email.me> <54c808f2$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<ma96du$8ue$1@usenet.news.interia.pl> <maajl8$8cg$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mabc4b$m9m$2@usenet.news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1501290958070.5488@quad>
<54ca3c1f$0$3745$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1501300041320.1612@quad>
<X...@1...0.0.1>
<54cba3e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1501312105010.3500@quad>
<1...@4...net>
<Pine.WNT.4.64.1502021443390.488@quad> <mao664$2o6$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mao664$2o6$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
Date: Mon, 2 Feb 2015 18:07:31 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 55
Message-ID: <54cfaed4$0$9028$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.17.162
X-Trace: 1422896852 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 9028 83.4.17.162:52108
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555079
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
On 2015-02-02 14:45, Gotfryd Smolik news wrote:
> On Sat, 31 Jan 2015, J.F. wrote:
>>> Jakos tego unikali. Widac przystanek "przed" jest lepszy.
>> Tylko nie umiemy dojść dlaczego ;)
>Bo tramwaj stoi raz. A jakby był za, to najpierw by stał przed
>skrzyżowaniem, potem za. Oczywiście, że dałoby się zrobic, żeby
>tramwaj miał od razu zielone, z tym że nie u nas.
Ale skoro tak (bez ITS) to i roznicy czasu nie ma.
Bo co z tego, ze tramwaj wjezdza bez czekania - wszyscy wsiadaja,
drzwi zamyka ... i czeka na zielone. statystycznie tyle samo ile gdyby
czekal przed przystankiem.
Co widze, to :
-statystyka moze byc zakłocona korelacjami z czasami jazdy i postojow,
na niektorych odcinkach moze trafiac na czerwone na skrzyzowaniu ...
na innych trafi na zielone, a bedzie musial stanac na przystanku przed
:-)
-pasazerowie wola jak ich wypusci "przed" a nie musza czekac az
przejedzie, szczegolnie jak chca pojsc do miejsca tez "przed",
-lepiej sie zwrotnice przestawialo, jak nie musial wysiadac prosto na
jezdnie, a i czasu nie marnowal, bo pasazerowie sie wymieniali.
A teraz zwrotnice bez wysiadania zmieniane.
>U nas nawet jak w torach jest petla indukcyjna i "priorytet" dla
>tramwaju, to polega to na tym, że podjeżdza, staje na 15 sekund na
>czerwonym - po prostu dobrze zrobić tego się nie da - dlaczego? Mnie
>nie pytaj - mi się wydawało, że bardziej banalnego problemu
>inżynierskiego niż przewidzenie ruchu tramwaju o jednym stopniu
>swobody i dość jasno ograniczonych i poznanych
>przyspieszeniach/opóźnieniach nie ma, ale z jakiegoś powodu się nie
>da i już - od 10 lat kombinują i się nie da.
No nie, wlasnie sie dalo. Choc ja tam nie wiem, ja MPK rzadko jezdze
:-)
>Za każdym razem jak chcą zrobić szybki tramwaj, to okazuje się, że co
>prawda rzeczywiście ma sporo przeszkleń, ale jest wolniejszy od
>autobusu, który miał zastąpić i żeby ludzi przekonać do tego
>szybkiego tramwaju trzeba zlikwidować równoległą linie autobusową;)
No nie wiem. Tramwaj na wydzielonym torowisku nie stoi w korkach.
Co prawda nie wszedzie ma wydzielone, autobus moze tez miec
wydzielone, teraz bywa ze autobusy jezdza tym wydzielonym torowiskiem.
A jak jest tramwaj i autobus na tej samej trasie, to przyznasz ze to
troche dziwne ... cos zlikwidowac trzeba zeby bylo oszczedniej :-)
Dawniej owszem - byl np we wrocku pospieszny autobus E rownolegly do
tramwaju, ale on na co drugim przystanku sie zatrzymywal, no i dawniej
korki byly mniejsze :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.15 18:49 janusz_k
- 02.02.15 20:08 masti
- 03.02.15 00:30 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe