    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A propos Elektrody
    Date: Fri, 23 Aug 2013 12:26:24 +0200

    W dniu 2013-08-23 12:10, LeonKame pisze:

    > W PCie jest przycisk reset ewentualnie power jak cos sie spier to wtedy
    > przyciskamy i jest WDT. WDT stosuje sie w sprzecie do ktorego nie mamy
    > dostepu i musi dzialac 24H na dobe bez potrzeby ingerencji.

    Zaprezentowany układ można zastosować w komputerze, który pracuje bez
    człowieka. Na przykład realizuje jakąś automatykę domową. Abstrahując od
    sensowności stosowania do tego PC czy laptopa. Ale dział DIY nie jest po
    to żeby dyskutować nad sensownością budowy tego czy innego amatorskiego
    projektu.

    --
    pozdrawiam
    MD