  • Data: 2014-08-29 21:09:19
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 17:45:45 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Sadze ze bardziej dokuczliwe bedzie niedzialanie wifi, NFC i innych usług
    > sprzętowych wymienionych na tej liscie.

    Potwierdzasz brak umiejętności czytania - WiFi działa, nie działa WiFi
    Direct. Co do NFC, to będzie bardzo przeszkadzało użytkownikom iPhone - oni
    cały czas używają NFC. Wprawdzie jeszcze Apple w żadnym telefonie nie
    zastosowało modułu NFC, ale kto by się tym przejmował - fanboye na pewno
    mają dziesiątki argumentów dlaczego NFC nie jest im potrzebne, a jego
    niedziałanie w aplikacjach Androida w BB to porażka :)

    > Masz racje, nie spotkałem się jeszcze w ciągu używania iPhone od ponad 3
    > lat z sytuacją gdzie jakaś aplikacja którą chciałbym użyć byla dostępna
    > tylko na Androida a niedostępna na iPhone.
    > Nie można niestety tego samego powiedzieć o Windows ani o BB.

    To jakiej aplikacji do obsługi NFC teraz używasz? Często korzystasz z
    Google Now?

    > Nie wiem czemu się tak podniecasz nazywaniem iPhona biżuterią czy
    > wypominasz tego Starbucksa - czy to jakieś techniki psychologiczne na
    > poprawienie sobie sztucznie humoru?

    Bo podniecasz się tym iPhone jakby to był ósmy cud świata, a to zwykły
    drogi smartfon z poważnymi brakami w funkcjonalności.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek