  • Data: 2014-08-29 22:42:20
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    > Potwierdzasz brak umiejętności czytania - WiFi działa, nie działa WiFi
    > Direct.

    To nie jest brak umiejetnosci czytania, raczej niedopisane jedno slowo...
    :-)
    Nie masz nic pracujacego z Wifi Direct?

    > Co do NFC, to będzie bardzo przeszkadzało użytkownikom iPhone - oni
    > cały czas używają NFC. Wprawdzie jeszcze Apple w żadnym telefonie nie
    > zastosowało modułu NFC, ale kto by się tym przejmował - fanboye na pewno
    > mają dziesiątki argumentów dlaczego NFC nie jest im potrzebne, a jego
    > niedziałanie w aplikacjach Androida w BB to porażka :)

    Czyli nic na tej liscie nie ma dla ciebie wartosciowego?

    > To jakiej aplikacji do obsługi NFC teraz używasz? Często korzystasz z
    > Google Now?

    Uzywam ponad trzyletniego już iPhone4.

    > Bo podniecasz się tym iPhone jakby to był ósmy cud świata, a to zwykły
    > drogi smartfon z poważnymi brakami w funkcjonalności.

    Wydaje Ci sie ze sie podniecam...
    Raczej probuje przeciwstawic sie powszecgnej nagonce na iPhone/Apple ktorej
    to przyklad wlasnie zaprezentowales uzywajac "argumentow" typu biżuteria
    czy "starbucks".

    A co do ceny iPhone to juz omawialismy to: wydaje Ci sie tylko ze jest
    drogi bo nie widujesz u siebie na rynku wielu drogich...