  • Data: 2014-08-29 19:45:45
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    nsupported_api_jellybean_hardware.html

    > Taaa... Kilka rzeczy nie działa i już szach-mat. Najbardziej dokuczliwe
    > jest pewnie niedziałanie pęciopalcowego dotyku przy wielkości ekranu w BB
    > Q5.

    Sadze ze bardziej dokuczliwe bedzie niedzialanie wifi, NFC i innych usług
    sprzętowych wymienionych na tej liscie.

    > Nie zmienia to faktu, że nie masz pojęcia o czym piszesz myląc tablet z
    > OS2.1 z telefonem z OS10.

    Nigdy nie twierdzilem ze jestem ekspertem od programowania systemow BB.
    Zauważ ze nie serwowałem Ci własnej wiedzy na ten temat tylko wspólnie
    komentowaleśmy informacje jakie podlinkował nam Marek.

    > Na iOS nie działa nic z Androida, ale kto by się
    > tym przejmował - w iStorze jest tysiące aplikacji: darmowe nawigacje
    > off-line, aplikacje do zarządzania diodą powiadomień, świetne managery
    > plików na karcie SD :)

    Masz racje, nie spotkałem się jeszcze w ciągu używania iPhone od ponad 3
    lat z sytuacją gdzie jakaś aplikacja którą chciałbym użyć byla dostępna
    tylko na Androida a niedostępna na iPhone.
    Nie można niestety tego samego powiedzieć o Windows ani o BB.

    > A tak serio: dla ludzi szukających narzędzia pracy, a nie biżuterii do
    > szpanowania w Starbucksie BB jest niszową marką produkującą doskonałe
    > telefony i terminale internetowe z pewnymi cechami smartfonu. Ilość
    > aplikacji w Blackberry World jest wartością trzeciorzędną. Miło, że działa
    > większość aplikacji ze sklepu Play Google, ale nie to jest siłą i wartością
    > BB.

    Nie wiem czemu się tak podniecasz nazywaniem iPhona biżuterią czy
    wypominasz tego Starbucksa - czy to jakieś techniki psychologiczne na
    poprawienie sobie sztucznie humoru?