  • 111. Data: 2010-02-23 07:28:19
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    news:hlu5rj$2de$3@news.onet.pl...

    > Otóż liczy się.
    wydaje ci się

  • 112. Data: 2010-02-23 07:29:05
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Na szczęście są ludzie, dla których piękno to gówno (piszę o tym co nam
    > wszystkim z dupy wyłazi). Albo inne zwłoki z prosektorium. Na szczęście są
    > ludzie dla których kurwa mać chuju złamany jest szczytem elegancji i
    > wyrafinowania językowego.

    nie, to nie jest prawdziwa sztuka. to biznes

  • 113. Data: 2010-02-23 08:06:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > wydaje ci się

    W każdym razie na takich zdjęciach ode mnie nie zarobisz, gdyż faktu nie
    kupuję.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 114. Data: 2010-02-23 08:10:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:

    > ?? buheuehueheuheuhe

    Zespół Salwińskiego?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 115. Data: 2010-02-23 16:42:01
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-23 08:28:03 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > ?? buheuehueheuheuhe

    Nie ma to jak wyjść na ignoranta.

    <http://en.wikipedia.org/wiki/Press_camera>
    <http://images.google.com/images?um=1&hl=pl&client=s
    afari&rls=en&tbs=isch%3A1&sa=1&q=press+camera&btnG=S
    zukaj&aq=f&oq=&start=0>
    --

    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 116. Data: 2010-02-23 16:43:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-23 08:29:05 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > nie, to nie jest prawdziwa sztuka. to biznes

    Nie to nie jest biznes. To dymanie klienta, wmawiając mu że kupuje
    sztukem przez wielkie "M" za ciężkom kasem.

  • 117. Data: 2010-02-23 18:10:29
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-23 17:42, JA pisze:

    > Nie ma to jak wyjść na ignoranta.
    >
    > <http://en.wikipedia.org/wiki/Press_camera>

    I dało się tym robić mocne zdjęcia, choć to kwestia upływu czasu i
    zdjęcia z przeszłości wydają się bardziej romantyczne.
    Weegee to klasyka klasyki:
    http://fotopolis.pl/index.php?g=366
    http://images.google.pl/images?q=Weegee&oe=utf-8&rls
    =org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UT
    F-8&ei=MBmES66ALNLh-Qa6ydCDDQ&sa=X&oi=image_result_g
    roup&ct=title&resnum=1&ved=0CBcQsAQwAA

    Jak ktoś lubi dobre kino, lekko w stylu noir to polecam film "Reporter"
    z Joe Pesci http://www.filmweb.pl/f9131/Reporter,1992 . Jest tam ciekawa
    scena z ciemnią w bagażniku ;). To był kawał porządnego rzemiosła,
    dalekiego od dzisiejszego przypadku.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 118. Data: 2010-02-23 22:18:16
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    > <http://en.wikipedia.org/wiki/Press_camera>
    > <http://images.google.com/images?um=1&hl=pl&client=s
    afari&rls=en&tbs=i...>
    no tak, tyle ze jak nagle się okazało, że powstało zaledwie jedno
    ostre zdjęcie z zabójstwa JFK, Amerykanie docenili szybkość mniejszych
    formatów i odeszli od tego :).

  • 119. Data: 2010-02-24 14:23:14
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > <http://images.google.com/images?um=1&hl=pl&client=s
    afari&rls=en&tbs=isch%3A1&sa=1&q=press+camera&btnG=S

    no ale piszesz o ostatnich 50 latach.. a w artykule który przytoczyłeś..
    "Press cameras were widely used from the 1900s through the early 1960s"..
    i piszesz tez ze używano sredniego lub wielkiego dla jakosci.. co jets
    bzdura bo mały obrazek wszedł do reportażu w latach trzydziestych, zatem nie
    było innego wybopru niż duży czy średi format..
    Potem po rozpowszechniły sie lustrzanki i dlamierze a średni i duzy format
    poszedł na bok. Liczy sie szybkość, precyzja i rozmiar a nie jakość.

  • 120. Data: 2010-02-24 14:24:49
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    =org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UT
    F-8&ei=MBmES66ALNLh-Qa6ydCDDQ&sa=X&oi=image_result_g

    bardziej to dokumentlaista niż reporter