  • Data: 2014-08-13 16:37:04
    Temat: Re: A gdyby zamiast AC w domu było DC....
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Wednesday, August 13, 2014, 3:38:42 PM, you wrote:

    > Ano słabiutko. U kolegów podobnie słabiutko. To czemu mam lubić?
    > Po stronie serwera macierz 3x2TB w RAID5, w laptopie jak piszesz.
    > Serwer ma dwie linie gigabitowe do routera.

    Kto bogatemu zabroni...

    > A Ty w urządzeniu przenośnym używasz jeszcze dysku mechanicznego?

    W stacjonarnym używam SSD. Ale wiesz, że to nie jest norma w polskich
    domach.

    > Toż to świra można dostać czekając na podniesienie się systemu...

    A po co go zamykać?

    > Nie wiem, co to jest Miracast. Telewizor ma kabel, a co sobie
    > po nim puszcza, to nie wnikam na poziomie jego firmware.

    Ale po co mu 1Gbps?

    > Tnę dziwne protokoły i adresy na routerze oraz na maszynach wirtualnych.

    Słusznie.

    > Aktywnie staram się ich mieć jak najmniej.

    A ja jakoś nie mogę pozbyć się dwóch telefonów i tableta.

    > No dokładnie. A do poważnych zastosowań mam co najmniej
    > jeden w pokoju gigabitowy kabelek. Po co się mam ograniczać
    > do jednego rozwiązania, skoro nawet najtańszy router pozwala
    > mieć dwa równolegle?

    Ale po co? Jaki sens w przewalaniu gigabajtów? Internetu nie
    zbackupujesz... Masz bibliotekę filmów w UHD bez kompresji?

    --
    Best regards,
    RoMan