  • Data: 2014-08-13 18:23:04
    Temat: Re: A gdyby zamiast AC w domu było DC....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >Jakie masz łącze?

    100, i jak widac dziala. Aczkolwiek pierwszy raz docenilem ... no moze
    drugi, bo czasami rapidshare tez osiagalo predkosc ... przyzwoita.

    >150Mbps to tylko przy MIMO. Ale z drugiej strony - sprzęt przenośny i
    >tak nie daje rady przetworzyć.

    Ale ja mam laptopa i zakladam ze skoro pokazuje ze laczy sie na 150,
    to sie laczy. A przepraszam, 130.

    Niestety - rzeczywisty transfer jest znacznie mniejszy.
    pingi z czasem odpowiedzi rzedu 3s sytuacji nie poprawiaja, i 5% strat
    tez nie.

    Swoja droga ... gdzie te 3s sie mieszcza, co tyle czeka ?

    J.