  • Data: 2014-08-13 16:56:00
    Temat: Re: A gdyby zamiast AC w domu było DC....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F.,

    >I połączenie sieciowe było wąskim gardłem? Czy raczej wydolność
    >urządzenia przyjmującego? Plik przyniosłeś na płycie?

    Nie, z internetu sam sobie sciagnal.
    Chcialem tylko pokazac ze dzis duze transfery to nic dziwnego, choc tu
    masz racje - na wolniejszym wifi byloby tak samo.

    Aczkolwiek ... niedawno sie zdziwilem, bo torrent jakas niewiarygodna
    predkosc uzyskal w domu - 1GB w ~2 minuty, zanim sie zdazylem
    zainteresowac co z plikiem, to on juz byl sciagniety ..

    >Wchodzą urządzenia w paśmie 5GHz - są znacznie szybsze.

    Kiedy ja mam polaczenie na 150Mb/s. Teoretycznie szybciej od karty
    sieciowej. Praktycznie wielokrotnie wolniej.

    J.