    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 51mln zl za kilometr?
    Date: Wed, 12 May 2010 10:02:29 +0200

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w
    >To jest teoria spiskowa, ja wiem ze dla biurokraty nie ma gornej
    >granicy i ceny w budzetowce sa swiatem alternatywnym.

    Przede wszystkim to utrudnienia moga nie miec gornej granicy
    http://en.wikipedia.org/wiki/Millau_Viaduct
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiadukt_Millau

    >Ciekawi mnie czy
    >to sie daje normalnie uzasadnić. Np. przez porownanie z jakaś
    >inwestycją "prywatną" bo ja wiem. Budowa parkingu przy
    >hipermarkecie
    >za 20mln zl za 500m czy coś...

    Kiedys widzialem wyjasnienie spolki AW czemu prywatna autostrada A2
    kosztowala drozej niz powstajace za panstwowe pieniadze odcinki A4.
    Zrzucali na wymogi dla autostrad platnych, przygotowanie terenu
    itp.
    Czyli nie bylo tak zle z wydatkami na A4 od Krzywej do Gliwic.

    I czy w koncu sie nie okazalo ze kiepsko sobie zrobili i
    nawierzchnia jest do wymiany ?

    P.S. Jak sie zarabia
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7373355,Autostra
    da_Wielkopolska_miewa_straty__ale_Kulczyk.html

    J.