  • Data: 2010-05-12 11:20:32
    Temat: Re: 51mln zl za kilometr?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Bo z taka oferta nie wygrali.

    I całe szczęście, bo ludzi im brakuje, już narzekali w zeszłym roku, że na
    poznańskim stadionie nie zarobią, jako że musieli tu pościągać najlepszych
    ludzi z innych stadionów, aby nadgonić zaległości po tym jak zanotowali
    obsuwę z dachem.

    >Konsorcjum Alpine Bau i Hydrobudowy zaproponowalo cene 936mln.
    > Mostostal 729.

    A ile zaproponował obecny wykonawca?
    Bo jak się skończyło 729 i Mostostal to widzieliśmy.
    Choć ceny od wtedy spadły, więc jest szansa że budowa nie podrożała.

    > Mam nadzieje ze to ta sama Hydrobudowa.

    Pewnie tak, to grupa PBG w każdym razie.
    Oni budują też stadiony w Gdańsku i Warszawie ZTCW.

    > A jakby 50 lat temu wybudowano tor kartingowy z trybunami, a nie zuzlowy
    > ?

    A kto 50 lat temu interesował się kartingiem?
    Żużel już wtedy bił na głowę podobne pomysły.