    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 50d czy 7D
    Date: Wed, 2 Sep 2009 18:53:03 +0200

    > taaaaa oczywiście, onanizm sprzętowy górą :) ja cały czas chce zobaczyć te
    > kiepskie foty z 50D i z 5D którego tak chwaliłeś z tego co pamiętam. I
    > chcę zobaczyć tą powalającą na kolana różnicę... :>

    to grupa dyskusyjna a nie naukowa, nie musze niczego udowadniac.
    Moge natomiast uprzedzic kogos zanim wtopi i potem bedzie zalowal
    tak jak ja. Widzisz ja robie zdjecia i to cala mase i byc moze wiem o
    czym pisze i potrafie zauwazyc wady aparatu w stosunku do innego.
    Zwisa mi co o tym sadzisz i czy Ci sie podoba to co pisze czy nie.
    Pewne body daja komfort pracy nawet niechlujnej z grubsza naswitlajac
    material skupiajac sie na kadrze i potem mozna te RAWy elegancko
    umiejetnie skorygowac na kompie. To jest fantastyczna swiadomosc
    tego ze poem bedzie dobrze. W przypadku 50D trzeba aptekarsko
    dokladnie zajac sie naswietlaniem pilnujac aby za bardzo nie wyzylowac
    ISO, niema tutaj miejsca na zadne forsowanie. Ta matryca to krok Canona
    wstecz nawet w porownaniu z takim 40D.
    Wiem natomiast, ze poza AF 50D nie spelnia nawet ani 1/3 moich
    wymagan puszki do pracy reporterskiej. Mozesz sobie to podwarzac.
    Onanizowac sprzetem to ja skonczylem kilka lat temu teraz sprzet foto
    to dla mnie takie same przedmioty do pracy jak buty do chodzenia.
    Ma byc wygodny i latwy do pracy i ma zarabiac na mnie.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl