  • Data: 2009-09-02 17:56:50
    Temat: Re: 50d czy 7D
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiec stad moje pytanie jakie sa roznice miedzy 50d a 7d ?

    Jezu, skoro dowiedziałeś się o premierze tych dwóch puszek, to dotrzyj do różnic
    i się z nimi zapoznaj!
    Przecież takie rzeczy są na pierwszej stronie dpreview.

    > zalezy mi bardziej na fotografi reporterskiej w RAW, wiec na wzglednej
    > szybkosci lustrzanki
    > i niskich szumach przy wiekszych ISO

    No to nad czym myślisz? Co tu się zastanawiać?
    Dowiedz się i zdecyduj.

    > poczekac czy sie dozbroic w obiektywy?

    Nie napisałeś jakie masz, nie napisałeś co wiesz - nic nie napisałeś.
    Ale opracowanie "co jest lepsze" to byś chciał?
    Nie pytaj co grupa może zrobić dla Ciebie - spytaj się co Ty możesz zrobić dla
    grupy!

    Ps. Dobijają mnie takie pytania - naprawdę umiejętność czytania już zanikła? Na
    cholere te wszystkie portale robuią tony testów, zdjęć i tabelek skoro nikt tego
    nie czyta? Aaaaa...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327