  • Data: 2009-09-02 18:24:21
    Temat: Re: 50d czy 7D
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od razu zaznaczam ze nie ubolewm nad brakiem mozliwosci krecenia filmow
    > zalezy mi bardziej na fotografi reporterskiej w RAW,

    reporterskiej w raw????

    > wiec na wzglednej szybkosci lustrzanki

    lag ten sam -> 60ms
    dokładność af ta sama -> f/5.6, pewnie tylko 1/2 GO
    kl/s - 50D ma 6 kl/s - imho jak na 3k pln (ja za tyle kupiłem) to super wynik

    > i niskich szumach przy wiekszych ISO

    7D nie ma bandingu, niskie szumy? -> mRaw

    > poczekac czy sie dozbroic w obiektywy?

    Zależy, ja spuszczam 50D (w zasadzie już go nie mam) bo mogę dołożyć różnicę,
    jednak piszesz o szkłach: wnioskuję, że jeszcze nie masz setu w komplecie ;)
    i tu darowałbym sobie 7D.

    50D nie ma się czego wstydzić (cena czyni cuda) a po siódemce będzie tylko
    tanieć...
    Z drugiej strony 7D to masakra upgrade'owa dla samego Canona! Podejrzewam, że
    cykl życia produktu będzie podobny do 1Dynek - 3 lata.

    pozdrawiam,
    gietrzy