  • Data: 2009-09-03 13:27:35
    Temat: Re: 50d czy 7D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sep., 15:03, "konsew" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Canon 50D ma 2 sRAWy: sRAW1 - 7,1 Mpix oraz sRAW2 - 3,8 Mpix. Oba
    > najprawdopodobniej stosują technikę "pixel binning" tak więc następuje spora
    > redukcja szumu w porównaniu do np. zwykłego przeskalowania zdjęcia w szopie
    >
    > --

    ho hoo

    tak dobrze nie ma
    redukcja rozdzielczosci odbywa sie czysto rachunkowo , nie sa laczone
    "fizycznie" pixele - co prowadziloby do spadku szumow.

    przejscie na srawy - nie powoduje spadku szumow , jedynie spadek
    objetosci plikow i oczywiscie rozdzielczosci.

    jesli zdjecia wydrukujesz do tej samej wielkosci geometrycznej szumy
    beda takie same.