  • Data: 2010-01-27 12:09:01
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:hjnbtv$ufk$1@news.onet.pl...

    > Przeczytaj swoje ostatnie wypowiedzi i zdecyduj się na jakąś wersję

    Czego nie potrafisz zinterpretowac w zdaniu:

    "Tu sie troche zapedziles chyba. Ten sam obiektyw podpiety do 5 roznych
    body,
    z kazdym da inna "kolorystyke"."

    Dla mnie nie znaczy to nic innego, jak fakt ze "kolorystyka" obiektywu jest
    rzecza praktycznie nieistniejaca w swiecie cyfrowym.

    Pozdrawiam
    Kamil