  • Data: 2010-01-28 01:23:44
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Wed 27 of Jan 2010 19:54, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <hjq07d$kn3$1@news.dialog.net.pl>,
    > nb nabazgrał:

    > Wycinasz więcej niż 20% kadru? To nic dziwnego, że tak długo
    > powłóczysz ;)

    Dobrze jak 20% kadru zostawię. Niedawno chwaliłem się tutaj czymś
    co było może 5% oryginału http://nb.homeunix.org/tmp/photo/10_scf.JPG
    Tutaj nie ja robiłem zdjęcie. Ale nie wykroić z oryginału
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/10.JPG tego Rembrandta,
    a może de la Toura, byłoby grzechem. Pikseli jeno zabrakło.

    --
    nb