  • Data: 2010-01-24 13:07:02
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: "R09" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J-L-F" <j...@o...pl> wrote in message news:hjh2ev$4rf$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego piszę o większej rozdzielczości - bo zdjęcia lepiej się
    > reprodukują na monitorze, a to jest dla mnie podstawowe medium.
    > W tej chwili mam 350D.

    Też miałem 350D. W międzyczasie 400D. Teraz 500D
    Moim zdaniem różnica w zaawansowaniu technologii między w/w aparatami jest
    bardzo duża.
    Na przykład szumy przy ISO 800 w 350D są większe niż przy ISO 3200 w 500D.
    Wzrost rozdzielczość matrycy ma natomiast znacznie mniejsze znaczenie.
    Co do wartości klipów po 30 latach to zgadzam sięz Jankiem.
    Moje filmy z 8mm, które kręciłem w podstawówce kamerą Aurora (pamięta ktoś
    to urządzenie?) zostały ostatnio "zcyfryzowane".
    Ogląda się je teraz z wielką radością.