  • Data: 2010-01-24 15:32:35
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    R09 napisał(a):
    > Te? mia?em 350D. W miedzyczasie 400D. Teraz 500D
    > Moim zdaniem ró?nica w zaawansowaniu technologii miedzy w/w aparatami jest
    > bardzo du?a.
    > Na przyk?ad szumy przy ISO 800 w 350D s? wieksze ni? przy ISO 3200 w 500D.

    Porównujesz RAW-y czy JPG-i?

    > Wzrost rozdzielczo?ae matrycy ma natomiast znacznie mniejsze znaczenie.
    > Co do warto?ci klipów po 30 latach to zgadzam siez Jankiem.
    > Moje filmy z 8mm, które kreci?em w podstawówce kamer? Aurora (pamieta kto?
    > to urz?dzenie?) zosta?y ostatnio "zcyfryzowane".
    > Ogl?da sie je teraz z wielk? rado?ci?.

    Wszystko, co leżało 30-lat na strychu nieoglądane a dotyczy nas samych
    lub najbliższych będzie oglądane z wielką radością. Niezależnie czy
    zdjęcia, czy filmy.

    Faktem natomiast jest, że jak pokazuję żonie film, z ruchem i dźwiękiem,
    z podróży gdzie byłem sam, to mówi jej to więcej niż statyczne zdjęcia.
    Poza tym surowe najczęściej amatorskie filmy często mają walor większej
    autentyczności niż mocno przebrane i dopieszczone zdjęcia.

    --
    Mirek