  • Data: 2010-01-24 17:35:16
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: Tomek <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-24 18:15, J-L-F pisze:

    > Żarty sobie robisz, co chcesz od tych obiektywów?

    Miałem okazję porobić sigmą na 40D i dla siebie tego obiektywu bym nie
    kupił. No chyba, że architekturę. Takumara na oczy nie widziałem. Moze
    być tak, ze masz dobrze zgrana sigmę z korpusem i jesteś zadowolony.
    Niewatpliwie 50D jest dużo lepszym body ale więcej da dobre szkło.
    Jeżeli w planach masz i tak zakup lepszych szkieł to brałbym 50D, jeżeli
    to docelowe szkło to za sigmę i korpus wolałbym np. 17-55

    Tomek