  • Data: 2010-01-24 13:04:07
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Jan., 13:59, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
> [...]

    jesli nastapi za niedlugo to sie zdziwie , dzisiaj jeszcze nie.
    ekipy zawodowe stosuja aparty do pracy filmowej , ale wyposarzone w
    dodatkowe loza , kompedia i inne buzery pozwalajace na wygodne
    uzywanie.
    koszt to tyle co aparat a moze i nieco wiecej.
    w sumie wychodzi i tak taniej niz duza zawodowa kamera .
    jako ze nie mam takiej potrzeby wiec mnie to nie kreci.
    nie jestem w stanie obrobic tego wszystkiego za zycia , filmy , fotki
    i jeszcze z 10 wazniejszych spraw.

    Nie odnosze wrazenie ze jakosc mojego zycia spada wskutek nie
    posiadania mozliwosci robienia filmow w aparacie.