  • Data: 2010-03-05 12:53:54
    Temat: Re: 4 z?ote za foto
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:
    > "luxcamera" <r...@g...pl> wrote in message

    > Alez oczywiscie tego nie neguje i sam popieram idee zwiazkow
    > zawodowych (chocby dlatego, ze miedzy innymi zwiazkowi zawdzieczam
    > nienormowany czas pracy i 36 dni urlopu w roku;). Ale nie dajmy sie
    > zwariowac, naprawde DOBRYCH (wielka litera!) fotografow stac na
    > wysmianie takich propozycji, bo kasuja za jeden slub trzymiesieczna
    > pensje pana mlodego, a pracy maja z gory na kilka miesiecy. I tylko
    > to chcialem sprostowac.

    dobry fotograf nie robi fotek za 4 zł...

    te fotki robią tłumoki nie mające pojęcia jak trzymać aparat, co niestety
    widać co chwila w gazetach i na portalach internetowych. Czy dobry fotograf
    zrobi zdjęcia gwiazdy w ujęciu wieka głowa krótkie nóżki bo sie mu nei chce
    kucnąć lub nie wie nawet że trzeba kucnąć, pomijając proste skierowanie
    aparatu na wprost i wykadrowanie. Rypanie lampa na full też nei jest raczej
    pokazem dobrego warsztatu.