eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm3manie w serwisie fonu na abo a ratyRe: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Daniel Lisewski" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
    Date: Sun, 28 Feb 2010 13:42:08 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <hmdoao$tfv$1@news.task.gda.pl>
    References: <2...@b...googlegroups.com>
    <sunxupic7uk8$.p4fkvkw2x1m2.dlg@40tude.net>
    <8...@1...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-42.gdynia.mm.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1267360920 30207 81.190.86.42 (28 Feb 2010 12:42:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2010 12:42:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:990106
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8b04c0bd-1460-44da-b5ba-7d0d433865ed@19g2000yqu
    .googlegroups.com...
    On Feb 28, 9:10 am, "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>
    wrote:
    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 28 luty (niedziela),
    > znalazłem donos TW *yendy*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    Witam.

    > > Jeśli serwis gwarancyjny przetrzymuje telefon na abonament 3 tyg. to
    > > rozumiem, że przez ten miesiąc wstrzymane są zobowiązania płatnicze
    > > wynikające z umowy na abo? Bo za co płacić skoro nie można dzwonić?
    >
    > Abonament, to jest opłata za *gotowość* świadczenia usług, a nie zapłata
    > za
    > świadczenie.

    Zgadzam się, ale awaria telefonu nie jest brakiem gotowości operatora do
    świadczenia usług. Co najwyżej może być powodem przerwy w dostępie do tych
    usług dla konkretnego abonenta. Jednak operator nie jest winien tego, że
    Abonentowi zepsuł się telefon. Co innego, gdyby awaria dotyczyła na przykład
    BTS-ów. Za nie (i ich ciągłe działanie) odpowiada operator. Jednak nawet
    awaria po stronie operatora nie zwalnia abonenta z opłat. Jedynie daje mu
    możliwość dochodzenia zwrotu opłat za okres awarii. A propos telefonu jako
    "nieodłącznego elementu umowy" przejrzałem swoją umowę i nie znalazłem tam
    ani jednego zapisu, który dotyczyłby aparatu i uważam, jak już tu zresztą
    pisano, że aparat jest tylko płatnym "dodatkiem" do umowy. Istnieje bowiem
    możliwość podpisania umowy bez aparatu i zaopatrzenie się w niego gdzie
    idziej - podobnie jak komputer nie jest częścią umoewy o korzystanie z łącza
    internetowego (mimo tego, że bez komputera z Internetu korzystać nie można
    * )

    * mam tu na myśli internet stacjonarny, z którego raczej nie korzysta się
    przy pomocy palmtopa czy telefonu komórkowego.

    Lisior



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: