  • 1. Data: 2010-02-27 23:16:49
    Temat: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
    Od: yendy <y...@g...com>

    Jeśli serwis gwarancyjny przetrzymuje telefon na abonament 3 tyg. to
    rozumiem, że przez ten miesiąc wstrzymane są zobowiązania płatnicze
    wynikające z umowy na abo? Bo za co płacić skoro nie można dzwonić?

  • 2. Data: 2010-02-27 23:26:07
    Temat: Re: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    wynikające z umowy na abo? Bo za co płacić skoro nie można dzwonić?

    >wystarczy karte SIM przelozyc do innego tel i mozna dzwonic, dzwonic i

    No chyba, ze mowimy o analogowym NMT (Centertel - prefiks 690) - to moze tam
    tak jes, nie wiem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-27 23:27:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    dzwonic.
    No chyba, ze mowimy o analogowym NMT (Centertel - prefiks 690) - to moze tam
    tak jest, nie wiem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-02-27 23:44:58
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Feb 28, 12:27 am, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    qd.googlegroups.com...

    > zle rozumiesz

    > wystarczy karte SIM przelozyc do innego tel i mozna dzwonic, dzwonic i

    No ale ja nie mam innego! No chyba, że dają na ten czas jakiś
    zastępczy?

  • 5. Data: 2010-02-27 23:50:47
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >Jeśli serwis gwarancyjny przetrzymuje telefon na abonament 3 tyg. to

    Cos z mozgiem masz, a jak kupisz benzyne na stacji a samochod sie rozwalil o
    drzewo to idziesz oddac benzyne?
    Jak tv kupisz na raty i sie popsuje to tez rat nie placisz/??

  • 6. Data: 2010-02-28 08:10:16
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 28 luty (niedziela),
    znalazłem donos TW *yendy*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Jeśli serwis gwarancyjny przetrzymuje telefon na abonament 3 tyg. to
    > rozumiem, że przez ten miesiąc wstrzymane są zobowiązania płatnicze
    > wynikające z umowy na abo? Bo za co płacić skoro nie można dzwonić?

    Abonament, to jest opłata za *gotowość* świadczenia usług, a nie zapłata za
    świadczenie.
    Skoro podpisałeś cyro to nie ważne czy używasz telefonu czy nie, masz
    obowiązek płacić określoną sumę na okreslone konto.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 7. Data: 2010-02-28 08:41:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...
    > No ale ja nie mam innego!

    To już twój problem.

  • 8. Data: 2010-02-28 09:43:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-02-2010 o 09:10:16 ...:::WISKOLER:::...
    <R...@v...cy> napisał(a):

> [...]
    > Skoro podpisałeś cyro to nie ważne czy używasz telefonu czy nie, masz
    > obowiązek płacić określoną sumę na okreslone konto.

    Ustawowo masz rację :) Ale coś w tym jest do zastanowienia. Bo powinna być
    różnica między podpisaniem cyro samego i w pakiecie z fonem. Bo w tym
    drugim przypadku operator wyposaża Cię w komplet czegoś co umożliwi
    dzwonienie. Gdy ten komplet się dekompletuje i uniemożliwia korzystanie z
    to klient jest pokrzywdzony. Nie jest to wina ani jego ani operatora, ale
    jedna ze stron umowy nie ma tego co jej zapewniono. Z tego co piszesz(cie)
    umowa tego nie zapewnia (ja już 100lat nie miałem abonamentu to nie wiem
    jakie są warunki), ale tak na chłopski rozum i pro klient, tak powinno
    być. Operator Cię wyposaża i Ty mu za to płacisz aby mieć te wyposażenie,
    nie tylko na początku ale przez cały okres obowiązywania umowy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 9. Data: 2010-02-28 10:33:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 10:43:15 +0100, Piotr M wrote:
    >Dnia 28-02-2010 o 09:10:16 ...:::WISKOLER:::...
    >
    >Ustawowo masz rację :) Ale coś w tym jest do zastanowienia. Bo powinna być
    >różnica między podpisaniem cyro samego i w pakiecie z fonem.

    I trudno powiedziec czy nie ma - KC bywa zawily.

    no coz:
    a) oddac telefon _operatorowi/sprzedawcy_ do reklamacji, a nie
    "serwisu gwarancyjnego",
    b) pisac reklamacje i domagac sie obnizenia abonamentu proporcjonalnie
    do czasu niesprawnosci,

    c) a jak uznaja, to przypomniec ze nalezy sie zwrot w podwojnej
    wysokosci :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-02-28 11:16:13
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Feb 28, 9:41 am, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...

    > To już twój problem.

    Podpisałem umowę ZA ZESTAW: DZWONIENIE + TELEFON Z SIMLOKIEM. Teraz
    DOSTAWCA usługi nie spełnia obowiązku świadczenia usługi więc narusza
    umowę.
    Basta! Nie ma co motać!