  • 41. Data: 2009-10-30 18:02:24
    Temat: Re: 3D i jakos to dziala
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > A tu podejscie jeszcze inne, do fotografii sie moze nie nadaje, ale
    > zacznijcie ogladanie od 2:30
    > http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw

    Fajne, ale to jednak dwa i pół de :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2009-10-30 18:04:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009 16:01:16 +0100, Janko Muzykant wrote:

    >We flaszcze z pewnością. Bo gif to trzeba stawać na głowie, żeby jakoś
    >obejść (wizualnie) to ograniczenie 256 kolorów.

    Nie trzeba flaszki
    http://jfox.republika.pl/images/3d/sw123.htm

    w IE dziala, w innych pewnie trzeba troche popracowac.

    J.

  • 43. Data: 2009-10-30 18:06:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Wiesz, propozycja jest dość oryginalna - równie dobrze można
    > zrezygnować z "jakiegoś stereo" ;)

    A do mnie właśnie dotarły dwie pięćsetki canona i będę w najbliższych
    dniach szaleć :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem do karty pin: 1234 i teraz boję się, czy nie za prosty.../

  • 44. Data: 2009-10-30 18:08:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Nie trzeba flaszki
    > http://jfox.republika.pl/images/3d/sw123.htm
    >
    > w IE dziala, w innych pewnie trzeba troche popracowac.

    W ff też działa. Fajnie, no to kod już mamy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego
    bezpieczeństwa?/

  • 45. Data: 2009-10-30 22:02:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Oct 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Fajne, ale to jednak dwa i pół de :)

    Nie wiem czy każdy jarzy, gdzie jest te brakujące pół :)
    Ale co prawda to prawda.

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2009-10-30 22:06:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Oct 2009, Janko Muzykant wrote:

    > A do mnie właśnie dotarły dwie pięćsetki canona i będę w najbliższych dniach
    > szaleć :)

    A to uprasza się.
    Jak popatrzyłem na to:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/32/6.htm
    ...to pomyślałem właśnie "szkoda, że nie stereo".

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2009-10-31 01:02:10
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote in message
    > sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to dziala:
    > http://www.wykop.pl/ramka/252743/zobacz-fotografie-d
    awnej-japonii-z-iluzja-3d

    Wyciagnalem taki radzieckie ustrojstwo do robienia zdjeci 3D i szybko
    sklecilem cos takiego:
    http://img257.imageshack.us/img257/6038/ani3d2.gif

    Prosze nie krytykowac nadmiernie. To tylko probka.

    MARC