    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 35 L dla amatora ?
    Date: Sun, 2 Aug 2009 18:46:45 +0200
    <h4p5oh$n3r$1@news.onet.pl> <h4pceh$kub$1@news.interia.pl>
    <h4q68j$ecg$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@o...googlegroups.com>
    <h4qbbi$8q6$1@inews.gazeta.pl> <h4qi73$93p$1@inews.gazeta.pl>
    <h4qodv$q74$1@inews.gazeta.pl> <h4suat$6bo$1@inews.gazeta.pl>
    <h4t3hg$166$1@inews.gazeta.pl> <h4tsgk$ro0$1@node1.news.atman.pl>
    <h4usga$od4$1@inews.gazeta.pl> <h4vs8s$oka$1@inews.gazeta.pl>
    <h5143c$8qo$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@c...googlegroups.com>
    <h51761$ivi$1@inews.gazeta.pl> <h51b8n$3d8$1@inews.gazeta.pl>
    <h527ak$h1q$1@inews.gazeta.pl> <h52ick$51s$1@inews.gazeta.pl>
    <h52jdm$8gj$1@inews.gazeta.pl> <h53kg6$ad5$1@inews.gazeta.pl>
    <h53od0$nen$1@inews.gazeta.pl> <h53r1r$34f$1@inews.gazeta.pl>
    <h53rp3$5ug$1@inews.gazeta.pl> <h545sg$brb$1@inews.gazeta.pl>
    <h54de0$c7g$1@inews.gazeta.pl>

    On 2009-08-02 18:04:16 +0200, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Ale dlaczego porównujesz modele o konstrukcji zbliżonej do budowy
    > zaawansowanego ręcznego cepa? Gubisz po drodze AF, rozbudowaną
    > automatykę, wbudowany transport itepe. Wiem, wiem, wwyliczenia nie
    > prezentowałyby się tak druzgocząco. Jak już, to bliższe będą ostatnie
    > analogi, gdzie odpowiednikiem 5D byłby EOS 3 czy inny F100. Kosztujące
    > w okolicach połowy tego co topowa puszka.
    Ależ proszę uprzejmie.

    EOS 3 185 000 yen w 1998 roku. 100 yen ok 3,8 zł. ok 7000 zł.

    Lubisz źródła to masz.

    <http://www.canon.com/camera-museum/camera/film/data
    /1996-2000/1998_eos-3.html?lang=us&categ=crn&page=19
    96-2000>

    Przelicznik

    sobie znajdź sam.

    > Tylko wciąż takie porównania są o kant potłuc, bo zupełnie nie
    > uwzględniają, że do tych analogów trzeba by doliczyć abonament na
    > filmy, w ilościach dowolnych, wraz z wołaniem. I do kompletu murzyna,
    > który by całe to laboratorium dzwigał na plecach za fotografującym i
    > każdy skończony film odrazu wołał (pal sześć pojedyńcze klatki), a
    > efekty prezentował na monitorku. Ale przecież taka usługa nie byłaby
    > specjalnie dużo warta, nie?
    O czym Ty pieprzysz.
    Kupuję korpus i to mnie interesuje. Dla czego producent ma wliczać
    sobie coś za co nigdy nie brał pieniędzy.
    Czy Canon sprzedawał mi filmy, zarabiał na ich wołaniu?

    > Faktycznie, przestańmy chrzanić. W końcy filmy rosły na drzewach w
    > społecznych parkach, a wołanie odbywało się w darmowych maszynach,
    > stojących na każdym rogu, na koszt producenta aparatu. Tak, tak,
    > analogi zawsze były tanie jak barszcz.
    I wraz z korpusem cyfrowym mam abonament na te zdjęcia. Każde
    pstryknięcie to mi fotka na papierze wyskakuje. W każdym rozmiarze.
    Jedziesz po bandzie.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam