  • Data: 2009-07-29 10:13:31
    Temat: Re: 35 L dla amatora ?
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    CeZ__134 napisał(a):

    > Dokladnie. Brakuje mi bokehu i mozliwosci focenia w gorszych warunkach
    oswietleniowych.

    OIW to na pełnej dziurze ten bokeh z 35L wcale taki miodny nie jest,
    więc pewnie będziesz przymykał do f/2, a to już nieduża różnica w
    stosunku do zooma. Chyba, że zoom też ładnie nie rozmywa na pełnej
    dziurze. Porównywałeś dokładnie?
    Nie lepiej wymienić korpus na FF i pozostać przy zoomie. Też zyskasz na
    rozmyciu i możliwości focenia przy słabym świetle (lepsze ISO), nie
    rezygnując z uniwersalności zooma o bardzo praktycznym zakresie (na FF).

    > Jesli chodzi o ostrosc to w 24-70 tylko na 24mm przy 2.8
    > jest lekkie mydlo, a tak poza tym to nie mam nic do zarzucenia temu
    > obiektywowi ( no czasem za wolny AF przy sporcie gdy foce na bliskich
    > dystansach )

    Tylko ta ogniskowa po cropie dla mnie taka trochę wąska, jak na obiektyw
    za tyle kasy. Mam nadzieję że wiesz co robisz :-)

    --
    Mirek