  • Data: 2009-07-29 11:57:09
    Temat: Re: 35 L dla amatora ?
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > 24-70 warto wymienić na cokolwiek ;)
    > Mi cała radość fotografowania gdzieś uciekała jak musiałem dźwigać tę wielką
    > lufę, cięższą niż niejedno tele.

    kreciles sie w niewlasciwych miejscach.
    trzeba bylo wejsc z podpietym 24-70L do jakiegos sklepu
    fotograficznego - wzbudzilbys natychmiast respekt.
    rozmowa wyglada wowczas calkiem inaczej - ho , ho , hoo to musi byc
    profi.
    a tak ze sigma - jeden z wielu przecietnych posiadaczy przecietnego
    obiektywu.
    Nie traktuja delikwenta z naleznym respektem.

    Taak , 24-70 L moze dawac radosc.

    Jeden gosc nawet dla chwili radosci kupil kupe zlomu w postaci mig
    21 od Owsiaka za dziesiatki tysiecy zlotych ( ktorych zreszta nie
    mial).
    A tak z ta elka ze jedyne 4000zl masz dozgonna radosc , zawsze jak
    wejdziesz do sklepu.

    > A obrazki są dość przeciętne.

    to problem AF
    na 2,8 nie osiaga dobrej rozdzielczosci , ale jest na tyle dobra by
    zdjecie moglo sie jeszcze podobac , w kazdym razie zdecydowanie lepsza
    niz w wiekszosci innych zoomow .

    to obiektyw dla FF , dla aps-c bez sensu gdyz sa lepsze i tansze -
    vide watek n.t jakie cacko kupic.