  • Data: 2009-07-29 13:42:10
    Temat: Re: 35 L dla amatora ?
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Jul., 14:49, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Aktualnie taka zamiana nie wchodzi w gre. Niestety ale kasy brak.
    > Nawiazujac do takiej zamiany. W 40D podoba mi sie praca AF-u, dziala po
    > prostu dobrze i tu nie mam zastrzezen, natomiast nie wiem jak to wyglada w
    > przypadku c5dII...
    > Fotografuje duzo na all servo i nie wiem jak w nowej piatce praca AF-u
    > wyglada na tle 40D.
    >
    > CeZ__134- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    rozumiem

    24-70L nie jest wyborem niezbednym dla aps-c , ale jakis zoom
    uniwersalny nalezy miec.
    w moim przypadku dobrze skorygowany zoom jakim jest tamron wlasciwie
    zastapil w tym zakresie stalki .
    nie mam 35 ale mam 20 , 50 i potrzeby ich uzywania praktycznie nie
    widze.
    Jesli nie zamierzasz w przyszlosci przechodzic na FF to 24-70L mozesz
    zamienic na cos innego , ale na co musisz sam wiedziec. Z
    doswiadczenia popartego pomiarami wiem ze cena tego obiektywu nie
    stoi w adekwacie do jego jakosci optycznej , zas pancerne wlasnosci
    mechaniczne w warunkach pokojowych nie sa az tyle warte.
    Na spacer zabrac nie mozna , na urlop tez nie - wiec do kotleta , zeby
    zrobic wrazenie na klijentach wymiarami.

    Dla fotografii amatorskiej duze ciezki obiektywy L maja w sumie chyba
    wiecej wad niz zalet.
    Ten obiektyw ma sesn jedynie dla FF , gdzie alternatywy nie ma.

    Sprzedaz Cie bolec nie bedzie ,gdyz latwo znalezc alternatywe ( nawet
    rozsadniejsza) ale co kupic to musisz sam wiedziec w zaleznosci do
    jakiego celu potrzebujesz.

    Jesli chcesz robic zdjecia przy swietle zastanym na pelnej dziurze to
    sa jasniejsze i ostrzej rysujace niz 24-70L pod aps-c.

    jak znajde chwile czasu i odrobine motywacji to pokaze krzywe
    rozdzielczosci dla tego i innego w aps ie