  • Data: 2009-07-29 11:59:21
    Temat: Re: 35 L dla amatora ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > też tak uważam bez FFa nie mozesz robic zdjęć.

    :)

    Można ale dla ciekawostki powiem, że niadawno kupiłem jako backup
    w sumie najlepszego chyba cropa Canona 50D i mam porównanie z FF.
    Właściwie mi to zwisa na szczęście z lekka ale powiem szczerze, że na
    etapie obróbki zdjęć z pleneru jak zobaczyłem różnicę z tego co wychodzi
    z matryc na tych samych szkłach pomiędzy 50D a starym 5D to byłem
    w szoku. Detal, ziarno, rozpiętość tonalna - przepaść na niekorzyść 50D.
    To jest róznica kolosalna wręcz. Gdybym nastawiał się na coś więcej
    to sprzedałbym momentalnie to 50D. Natomiast szybkość, precyzja
    AF na fantastycznym poziomie, to rekompensuje dla mnie kupe, która
    wyłazi z matrycy.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski