  • Data: 2010-02-11 11:23:45
    Temat: Re: 20D czy D80?
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w pierwszej chwii chcialem przeslac Twoj post sekretarce , zeby mi
    > powiedziala o co chodzi , ale zrobilo mi sie jej zal . nie chcialem
    > jej dreczyc.

    No tak w sumie moglaby chciec zmienic prace jak zobaczy ze ktos inny z
    sensem pisze...
    Wystarczy ze juz dreczysz ja na codzien... juz mi jej zal...

    > jesli nie masz pytan

    Pytania zostaly zadane poscie odpowiadajacym na twoj... masz problem z
    czytaniem... trudno.
    Nie spodziewalem sie ze odpowiesz.... bo tacy jak ty nigdy nie odpowiadaja

    > to proponuje EOT - dlasza korespondencja to
    > przelewanie z proznego w puste.

    jesli nie chcesz odpowiedzien na postawione pytania
    no coz pozostaje mi tylko wrzucic cie do KF jak reszta rozsadnych ludzi...

    Zegnam i obys jak najmniej ludziom "doradzal" tak dobrze jak to robisz
    teraz.
    --
    Steel