  • Data: 2012-10-18 20:51:23
    Temat: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 20:16, (Tom N) pisze:
    > R2r w

    > Ale powoduje, i poki co nie znalazl sie lekarz od 70-80/5 biegu...
    W jednym samochodzie powoduje, w drugim takim samym nie. Ciekawe,
    prawda? :-) Na dodatek w trzecim podobnym również wszystko ok.

    > No i?
    No i rada dotycząca zmiany samochodu na taki z automatem też nie jest
    rozwiązaniem. Nie sądzę aby to była sprawa skrzyni biegów, ;-) a jeśli
    chodzi o technikę jazdy to myślę, że możemy przyjąć już za pewnik, że
    również nie.

    > Delikates bedzie czestym klientem serwisu, mnie to nie przeszkadza
    No, teraz też teraz pojechałeś... Łagodna jazda dieslem z obrotami
    1500-1800 szkodliwa dla samochodu. Dobrze, że mój tego nie czyta, bo
    jeszcze by uwierzył. ;-)

    > A moze wiem -- po co ci ta osobista wycieczka byla potrzebna? Chciales sie
    > dowartosciowac?

    Stwierdziłem fakt, że napisałeś (rozumiem, że oba posty są Twojego
    autorstwa mimo różnych nicków i braku podpisu w pierwszym) bzdurę i
    starałem się jak najłagodniej to ująć. Nie ma w tym nic osobistego.
    Stwierdzenie, że nie wiesz o czym piszesz jest tylko moja hipotezą, na
    której poparcie nie mam nic poza Twoimi słowami i brakiem podejrzewania
    Cię, że celowo kłamiesz. :-)
    Nie podejrzewałem, że aż tak wrażliwy na swoim punkcie jesteś, że moje
    słowa mogły Cię urazić, zwłaszcza po tekście pod adresem wątkotwórcy
    "czy moze 2500 obrotow juz cie przeraza?". Dziwne, że to dla Ciebie nie
    było osobistą wycieczką. Ale nieważne. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __