-
Data: 2012-10-18 22:00:32
Temat: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-10-18 21:35, ToMasz pisze:
>> Info dla lokalnych znafcuf i wszystkowiedzących troli:
>> HDI ciągnie bez żadnych drgań od 1100 obr/min. "Wiedza" nabyta przy
>> eksploatacji
>> Malucha albo 20-letniego Golfa jest już małoprzydatna.
>>
> właśnie to chciałem napisać. Nie jestem w stanie przebrnąć przez
> wszystkie wątki, więc wyjaśnię moje zdanie tak: Ja staram się jeździć
> HDI 2.0 tak w miarę sensownie, ekonomicznie, spokojnie. moja żona
> zadowolona ze stosunkowo wysokiego momentu obrotowego, jedynki używa
> przez pierwsze 3 metry jazdy, potem dwójka, 5m i trójka. Ja drę ryja
> żeby nie jeździła poniżej 1500 obrotów. Matka ma partnera 1.1, więc - z
> przyzwyczajenia - bez 3500 RPM nie ruszy /nie zmieni biegu. To auto, ten
> silnik, przez ostatnie 4 lata nie zadławił się, nie szarpnął na żadnych
> obrotach, pod dowolnym obciążeniem.
> Ci którzy twierdzą że "te typy tak mają" zapewne znają się na czymś
> innym niż samochody....
Już się dowartościowaliście na tle "niedouczonych" i
"nieinteligentnych" i "nieposiadających" (w swym mniemaniu oczywiście) ?
Tak, prawdą jest, że 2.0 HDI "idzie" ładnie od dołu (choć te
1100rpm to pewna przesada) i jak jest wszystko w porządku
to nie ma szarpań itd. Tyle, że bardzo wiele silników tak ma
i nie jest to żadna cudowna właściwość. Podobnie pojedzie
większość większych benzyn (np. 2.0) i to nawet 20 letnich.
Oczywiście, inaczej wygląda charakterystyka momentu/mocy
dla 2.0 HDI (PSA) i 1.1 (jak mniemam wolnossącej benzyny, która
szybko została wycofana z oferty) - może jakbyś to porównał do
1.8 to byłoby o czym rozmawiać...
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.12 22:04 Marek
- 18.10.12 22:21 Artur Maśląg
- 18.10.12 22:41 Marek
- 19.10.12 07:18 Kamil 'Model
- 19.10.12 08:08 Artur Maśląg
- 19.10.12 08:31 Marek
- 19.10.12 08:47 Artur Maśląg
- 19.10.12 08:50 Marek
- 19.10.12 09:02 komar
- 19.10.12 09:38 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 19.10.12 10:57 tÎż
- 19.10.12 17:45 Cavallino
- 19.10.12 18:51 Tomasz Gorbaczuk
- 19.10.12 21:09 R2r
- 19.10.12 21:29 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu