  • Data: 2012-10-18 22:21:35
    Temat: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 22:04, Marek pisze:

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał

    > Czy z Wrześni czy z Gdyni - znaczenia akurat nie ma.

    Ma. Wiesz dlaczego? Pozwolę wytłumaczyć - na grupie jesteś krótko,
    jedyne wątki w których brałeś udział (i byłeś ich autorem) to:
    "Volkswagen Caddy - prośba o porady i opinię"
    "Berlingo - Września"
    "Berlingo 2004 vs Caddy 2004 osobowe wysokośc osłony silnika "
    "2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów".

    Po czym piszesz:
    "Proszę o nie spamowanie w temacie. "

    Wiesz, tu jest usenet, a nie (jak pisałem wcześniej) bezpłatny
    support. Taki lajf. Ty pomożesz innym, być może Tobie pomogą.
    Przy okazji będzie z 90% postów nie na temat itd.

    Na dedykowanych forach forach byłeś?